رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: اصلی‌ترین ماموریت بسیج دانشجویی تربیت نیروهای طراز اول انقلاب است که با تقویت بینش و انگیزه به دنبال تحقق این هدف هستیم.
کد خبر: ۹۰۷۸۰۲۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

اصلی‌ترین ماموریت بسیج دانشجویی تربیت نیروهای طراز اول انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمدجواد نیک‌روش در نشست با اعضای بسیج دانشجویی استان اردبیل اظهار داشت: اصلی‌ترین ماموریت بسیج دانشجویی تربیت نیروهای طراز اول انقلاب است که با تقویت بینش و انگیزه به دنبال تحقق این هدف هستیم و سعی و تلاش ما بر این است که با تلاش و همکاری همه‌جانبه راه رسیدن به پیشرفت و توسعه را هموار کنیم.

وی بیان کرد: درک درست به غیر از اندیشه‌های ارزشمند ولایت فقیه قابل مشاهده نیست و در این زمینه دانشجویان می‌توانند نقش بسیار قابل توجهی ایفا کنند که به همین منظور در تلاش هستیم برای رسیدن به اهداف مورد نظر مسیر سخت و دشوار را پیموده و برای مقابله با دشمنان ابزارهای مستحکمی در دست داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: دستاوردهای دفاعی کشور می‌تواند تمامی تهدیدات دشمنان را به باد فنا بسپارد و بی‌شک اگر اقدامات و برنامه‌های ما به همین منوال ادامه یابد هر گونه نقطه نفوذ و آسیب‌پذیر احتمالی کشور در مقابل دشمنان نیز از بین می‌رود که این موضوع نیز به نوبه خود بسیار مهم است.

نیک‌روش اظهار کرد: دشمنان به این حقیقت رسیده‌اند که ملت ایران اسلامی از مسیر انقلاب منحرف نمی‌شد و به همین دلیل است که شبانه‌روز با سرمایه‌گذاری‌های گزاف به دنبال کمرنگ کردن اعتقادات و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و مهم است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم با تقویت بینش و انگیزه مسیر رسیدن به پیشرفت کشور را در آینده‌ای نزدیک هموار کرده و از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی در این زمینه غافل نمانیم چرا که این مسئله نیز در جایگاه خود مهم و اساسی است و باید مورد توجه واقع شود تا خروجی‌های مد نظر به دست آید.

ارسال نظرات