مسئولیت دادن به افراد هنجارشکن خیانت به خون شهداست

نماز جمعه شهرستان عسلویه به امامت حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد اقامه شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۹۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های امروز جمعه عسلویه به میلاد پیامبراکرم(ص) و آغاز هفته وحدت اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دنیای اسلام بیش از همیشه نیاز به وحدت دارد اگر کسی دلسوز اسلام است آگاهانه باید در مقوله وحدت هزینه کند زحمت بکشد تلاش کند.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه آرزوی جدی دشمن تفرقه بین امت اسلامی است افزود: وحدت تنها وحدت شیعه وسنی نیست وحدت شیعه با شیعه هم است و اختلاف تشتت دو دستگی دو جبهه صحیح نیست.

وی افزود: در شهرستان ما از نعمت وحدت برخودار هستیم که این مهم باید تقویت شود و درطول سال برنامه های وحدت آفرین داشته باشیم.

هاشمی نژاد نسبت به بی حرمتی در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) و پخش موسیقی در پارک ساحلی عسلویه واکنش تندی نشان داد و افزود: متاسفانه عده ای با بی توجهی به شهادت امام حسن عسکری(ع) در ساحل شهر عسلویه آهنگ های شاد پخش کردند؛ آنها هنجار شکنی کردند و بسیار خجالت آور است برای مسئول نداند که شب شهادت است، این عدم تعهد به دین است.

وی افزود: به فرماندار و استاندار عرض می کنم با این مسئول برخورد کنند، مسئولیت دادن به این افراد خیانت به خون شهداست. این وضعیت شهر عسلویه است فضای سبز باید گسترش یابد تا محیط آرام کند و هوا لطیف کند ولی این شهرداری فضای سبز را ازبین می برد.

هاشمی نژاد خواستار جلوگیری از این ناهنجاری توسط استاندار و فرماندار شد و گفت: از این کارها جلوگیری کنید به مردم توضیح دهند با چه انگیزه ای درختان بلوار امام( ره) را قطع کردند بلوار منتهی به میدان شهدا را گودبرداری کردند و رها کردند.

امام جمعه عسلویه: افزود آقای استاندار و فرماندار، برخی شوراها هرکسی را دهیار یا شهردار می کنند. درست است که انتخاب با شوراها است و هرکسی که سرکار بیاورند برای من فرقی ندارد چراکه نفعی نداریم، نفع مردم مد نظر است اموال مردم حیف و میل می شود، داد مردم در می آید

وی افزود: این چه مسلمانی است چه مسئولی که شب شهادت امام حسن عسکری(ع) را نمی داند.
امام جمعه عسلویه از برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان هفته گذشته در سواحل شهرستان تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی سپاه، بسیج و اطلاعات همدل کنار هم باشند در اوقات تعطیل مراقب باشند و باهنجارشکنان برخورد کنند البته برخوردها منطقی و عقلانی باشد

ارسال نظرات
آخرین اخبار