دیدار رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری، با اصناف و اقشار مختلف

خبرگزاری بسیج: رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری، با ورود خود حیات دوباره ای در کالبد این اداره دمید؛ وی با شعار« شفاف سازی» سیاست مدیریت جدید را اعلام آمار واقعی به مردم اعلام کرد و گفت: گزارش مالی مشارکت ها در موقوفات و بقاع را به مردم اعلام می کنیم تا در جریان ریز کارها و خدمات انجام شده قرار بگیرند چرا که این کار موجب مشارکت حداکثری مردم خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۷۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صادقی همچنین فعالیت ها و اقدامات خود را به خارج از اتاق کار کشانده و همه ادارات، ارگانها، سازمانها و حتی مدارس را درگیر کار وقف کرده و تاکید دارد که همه به معنای واقعی کلمه باید واقف باشند.

صادقی در نشست تخصصی فعالان، متخصصان و پیشکسوتان، اساتید بین المللی علوم قرآنی در امامزاده عبدالله ازخادمان امامزادگان و بقعه های متبرک اداره اوقاف وامورخیریه تجلیل کرد.

 وی نشست تخصصی با جمعی از روحانیون شهرستان و نیز آیت الله سید احمد موسوی وادقانی امام جمعه باقر شهر، اصناف و بازاریان و... برگزار کرد.

 این مقام مسئول در اداره اوقاف و امور خیریه همچنین در خطبه های قبل از نماز جمعه شهرستان ری در ارتباط با عملکرد اداره اوقاف، ترویج موقوفات مشارکتی، بهداشت و سلامت، پرداخت هزینه سوخت خانواده های بی بضاعت و... سخنرانی کرد. امید می رود با حرکت های انجام شده در اداره اوقاف شاهد پویایی و تحولات چشمگیری در زمینه اوقاف در سطح شهرستان باشیم.  

 

ارسال نظرات