خبرگزاری بسیج: یادواره ۱۸ شهید روستای جیلیزجند در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۵۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

سردار حسن زاده در یادواره شهدای روستای جیلیزجند با اشاره به گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: این تجلیل ها و این یادواره های شهدا پیام های بسیاری دارد؛ در این مجالس مشق ایثارگری و جهاد می کنیم؛ بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی چرا استکبار جهانی این میزان ناراحت و عصبانی است و علیه این مردم همواره توطئه می کند؟ برای مقابله با جبهه استکباری باید چگونه عمل کنیم و چگونه رفتار کنیم؟ پاسخ این سوالات در دل این یادواره ها و توجه به همین شهدا است.

وی در ادامه افزود: دشمنان ایران اسلامی فکر می کردند این انقلاب به پیروزی نخواهد رسید و یا عمر آن ۶ ماه خواهد بود در حالی که این انقلاب ماندگار شده است؛ فکر می کردند درگیری داخلی و خارجی ایجاد کنند این انقلاب از بین می رود در حالی که چنین نشد؛ فکر می کردند این کشور حتی ۲۰ سالگی و یا ۳۰ سالگی انقلاب خود را نمی بیند؛ آنها تصور نمی کردند این کشور ۴۰ سالگی انقلاب خود را در حالی ببیند که در اوج اعتلای خود است؛ استکبار جهانی از این امر ناراحت و عصبانی است؛ فکر می کردند نسل سوم و چهارم این انقلاب در آن چهارچوب اصلی حرکت نخواهند کرد در حالی که رجزخوانی نوجوانان و جوانان خود را در ۱۳ آبان امسال دیدیم.

سردار حسن زاده هم چنین تصریح کرد: قدرت هسته ای و قدرت موشکی بهانه ای برای امریکا و همدستان او است؛ حقیقت این است قدرتی که آنها از آن می ترسند قدرتی است که شهدا به ما دادند؛ خون شهدا معجزاتی داشت که اگر بگویم بیگانگان این معجزات را بهتر از برخی داخلی ها دیده اند اشتباه نگفته ام؛ با محقق شدن گفته های امام خمینی (ره) در این سال ها، دشمنان ایران اسلامی از این گفته رهبر معظم انقلاب می ترشند که اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید؛ ما می توانیم از گردنه های سخت با الگویی رفتاری که شهدا به ما آموخته اند می توان عبور کرد؛ امروز این الگو، فرهنگ مقاومتی است که از مرزها عبور کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: در همان کشوری که تمام دنیا از او حمایت کردند تا این انقلاب را از بین ببرد امروز نیروی بسیج مردمی شکل گرفته است که تمام نقشه های استکبار جهانی را نقش بر آب می کند در حالی که برخی از داخلی های ما هنوز به دنبال لبخند امریکا هستند؛ شهدا این چنین نبودند؛ شهدا به دشمنان اعتماد نکردند.

سردار حسن زاده با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان برای از بین بردن انقلاب خاطر نشان کرد: علی رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی و فشارهای سنگین این مردم پاسخ «نه» به غربی ها و سلطنت طلب ها دادند و این پاسخ «نه» جهاد کبیر است؛ فرهنگ دفاع مقدس گنجینه ای است که اگر بخواهیم مقابل استکبار جهانی بایستیم باید از آن استفاده کنیم.

خبرنگار: بسیجی امیرحسین تبار

ارسال نظرات