خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم از برگزاری شب شعر و خاطره «انتظار سرخ» در روز ۲۶ آبان ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۴۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

شب شعر و خاطره «انتظار سرخ» برگزار می‌شود
قاسم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به برگزاری شب شعر و خاطره «انتظار سرخ» اظهار کرد: این محفل به مناسبت یادواره سردار شهید مهدی زین الدین، سرداران و ۶ هزار شهید استان قم همزمان با جشن آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) با حضور خانواده محترم شهدا، رزمندگان دفاع مقدس، هنرمندان بسیجی، شاعران صاحب نظر عرصه دفاع مقدس و شاعران جوان قم برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری اختتامیه کنگره شعر چهل سالگی و جشنواره شعر استانی دفاع مقدس قم از دیگر برنامه‌های این محفل است که در پایان از برگزیدگان این کنگره تجلیل می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم با بیان اینکه فراخوان این کنگره از مردادماه امسال اعلام شده بود گفت: ۲۰۰ اثر از سوی شاعران استان به دبیرخانه ارسال شد که از میان آن آثار بعد از داوری‌های مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی سه اثر به عنوان برگزیده و دو اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی می‌شوند.
وی افزود: برگزاری محفل خاطره گویی با حضور سرهنگ گنجعلی و مصطفی یادگاری آزاده در بند تکفیری‌ها و برگزاری محفل شعر دفاع مقدس با حضور دکتر عباس احمدی و سیدمحمدجواد شرافت از برنامه‌های جانبی این کنگره بود که در شهریور ماه برگزار شد.

بابایی افزود: شعرخوانی استاد محمد علی مجاهدی دبیر شعر آیینی کشور، دکتر رضا اسماعیلی و حامد عسگری از شاعران مطرح کشور و شاعران برگزیده کنگره شعر چهل سالگی از جمله برنامه‌های این محفل است.

شب شعر و خاطره «انتظار سرخ» برگزار می‌شود




وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این محفل گفت: خاطره‌گویی حاج حسین کاجی از راویان دفاع مقدس و هم‌رزم شهید مهدی زین الدین از دیگر برنامه‌های این محفل است و همچنین دو گروه سرود به اجرای سرود با موضوع شهید زین الدین و انتظار می‌پردازند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم از برگزاری شب شعر و خاطره «انتظار سرخ» شنبه ۲۶ آبان ماه پس از نماز مغرب و عشاء در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در خیابان جمهوری، نبش کوچه ۲۸ خبر داد و افزود: این محفل به همت سازمان بسیج هنرمندان قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات