خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان:
یکی از اساتید حوزه علمیه با بیان اینکه کار تبلیغی انبیا و اولیای الهی تا لحظات پایانی عمر این بزرگواران ادامه داشته است، گفت: همانطور که پیامبر اسلام (ص) فرموردند ملاک تبلیغ قرآن و اهل‌بیت (ع) است و آثار این بزرگواران از جمله نهج‌البلاغه وصل به علم الهی است.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۳۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
ملاک تبلیغ قرآن و اهل‌بیت (ع) است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان پنجشنبه شب در گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: افرادی که رساننده پیام‌های پروردگار جهانیان هستند خسته، دلسرد و ناامید نمی‌شوند و شرایط منفی آن‌ها را وادار به کنارگیری نمی‌کند و تا زمانی که زنده هستند و نفس دارند کار تاثیرگذار تبلیغ را ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه کار تبلیغی انبیا و اولیای الهی نیز تا لحظات پایانی عمر این بزرگواران ادامه داشته است، اضافه کرد: همانطور که پیامبر اسلام (ص) فرموردند ملاک تبلیغ قرآن و اهل‌بیت (ع) است و آثار این بزرگواران از جمله نهج‌البلاغه وصل به علم الهی است.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اگر برای خداوند متعال در جمع مردم صحبت کنیم سخن ما اثرگذار خواهد بود و این سخنرانی نیز ثواب و اجرش با خداوند متعال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سخنرانی و منبر رفتن درست و صحیح یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغی است، گفت: افزایش داشته‌های علمی طلاب به صورت مستقیم بر افزایش کیفیت سخنرانی‌های آن‌ها تاثیرگذار است به همین علت این موضوع مهم باید مورد توجه مبلغان قرار گیرد.
ارسال نظرات