وحشت دشمنان اسلام از شان و جایگاه رهبری در ایران

امام جمعه موقت یاسوج گفت: وجود رهبر معظم انقلاب لرزه بر اندام صهیونیست ها و دشمنان اسلام انداخته است.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۲۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز امروز این شهر به صفات مقام معظم رهبری از جمله پیش‌بینی‌های درست معظم‌له اشاره کرد و گفت: رئیسوحشت دشمنان اسلام از شان و جایگاه رهبری در ایران جمهور روسیه اذعان کرد که رهبر ایران دروغ نمی‌گوید و حرف تکراری نمی‌زند و صحبت‌های ایشان علمی و آینده نگرانه است.
حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم با بیان اینکه شان و جایگاه رهبر معظم انقلاب لرزه بر اندام دشمنان اسلام از جمله سران صهیونیست‌ها انداخته افزود: به واسطه رهبری و هدایت‌های ایشان است که اردوگاه دشمن از جمله عربستان و آمریکا و اسرائیل به هم ریخته است.
وی با تاکید بر ضرورت تبیین جایگاه ولایت و اهمیت ظهور در جامعه ادامه داد:فردا نهم ربیع الاول همزمان با روز امامت حضرت مهدی (عج) روحانیان و کارشناسان دینی در ۳۰ مدرسه استان حضور دارند و فلسفه ظهور را تبیین می‌کنند.
حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم به وجود امام زمان (عج) به عنوان انسان کامل اشاره کرد و افزود: در حال حاضر خلیفه‌الله در روی زمین تنها وجود شریف آن حضرت است.
خطیب موقت نماز جمعه یاسوج به حادثه کربلا و جان نثاری یاران امام حسین (ع) در کربلا اشاره کرد و گفت: امروز هم باید سربازان خوبی برای امام عصر باشیم و امام حسین (ع) فرمود:: اگر تولدم در زمان حضرت، ولی عصر بود تمام عمر خادم آن حضرت می‌شدم.
وی با بیان این که دروغگویان زمان ظهور را اعلام می‌کنند، ادامه داد: آن حضرت تنها با فرمان خداوند ظهور خواهد کرد.
حجت الاسلام موسوی‌اعظم با اشاره به این که فردا در یاسوج همایش گرامیداشت آغاز امامت حضرت امام زمان (عج) برگزار میشود اضافه کرد: این همایش فردا از مرقد مطهرامام زاده عبدالله تا حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار