استفاده از ظرفیت جوانان تضمین کننده رفع مشکلات کشور

امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مناصب اجرایی کشورگفت: افراد باتجربهاستفاده از ظرفیت جوانان تضمین کننده رفع مشکلات کشور می‌توانند با تجارب خود به کمک جوانان بیایند تا آنان با پشتکار و نیروی جوانی کشور به سمت موفقیت سوق دهند.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۲۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
حجت الاسلام راوند به نزدیک بودن هفته وحدت اشاره کرد و افزود: فاصله دوازدهم و هفدهم ربیع الاول که اختلاف اهل تسنن و تشیع در ولادت پیغمبر (ص) است از سوی امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۰ به عنوان هفته وحدت اعلام و نامگذاری شده است.
خطیب نماز جمعه دیشموک گفت: بعد از شهادت امام عسکری (ع)؛ فرزند ایشان حضرت مهدی موعود (عج) به امامت رسیدند وپس از ظهور از طرف خداوند مامور اجرای قسط و عدل در جهان هستند وآینده‌ای درخشان در انتظار مسلمانان و جهانیان است.
وی در رابطه با محور مواصلاتی دیشموک به شهرستان باغملک استان خوزستان که با اولین بارش مسدود میشود ادامه داد:از استاندار و مسئولان خواستارم که تمهیدات لازم برای اختصاص بودجه برای تکمیل پل‌های مسیر جاده دیشموک به استان خوزستان را فراهم کنند.
حجت الاسلام راوند با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی افزود: دین اسلام، دین علم است و ما باید به دنبال مطالعه و کتابخوانی برویم.
ارسال نظرات