مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان گفت:‌‌ چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان ۲۶ آبان در رشت گشایش می‌یاید.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۷۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت کاظم‌زاده هریس اظهار داشت:‌ چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از 26 آبان لغایت یکم آذر با حضور بیش از 400 ناشر از گیلان و سایر نقاط کشور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی رشت برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان عنوان کرد: در چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان که با حضور استاندار گیلان،‌ معاونان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی رسماً آغاز به کار می‌کند 200 غرفه در اختیار شرکت کنندگان گذاشته شده است.

کاظم‌زاده هریس از تخفیف 30 درصدی کتاب‌ها خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با تحویل کپی شناسنامه یا کارت ملی خود به درگاه بانک عامل مستقر در محل نمایشگاه در مجموع از تخفیف 30 درصدی خرید کتاب از غرفه‌های نمایشگاه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه‌ها نشست‌ها و همایش‌هایی نیز برگزار می‌شود افزود: در روزهای برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب گیلان همایش‌ها و جلسات نقد و بررسی آثار با حضور نویسندگان آثار،‌ شاعران و منتقدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان به دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای نمایشگاه کتاب گیلان اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن امضاء،‌ تجلیل از نویسندگان و ناشران برتر و نشست صمیمی آنان با علاقمندان به حوزه کتاب از دیگر این برنامه‌ها هستند.

کاظم‌زاده هریس ساعات کار نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان را مورد اشاره قرار داد و افزود: چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان با شرکت ناشران برجسته کشوری از 26 آبان تا یکم آذر همه روزه از ساعت 8 لغایت 22 میزبان علاقمندان به حوزه فرهنگ و کتاب است. 

انتهای پیام/م

ارسال نظرات