رئیس اداره مشترک عملیات کل سپاه:

ایران با انقلاب خود جهان را تحت تاثیر قرارداد

رئیس اداره مشترک عملیات کل سپاه گفت:ایران با انقلاب اسلامی جهان را تحت تاثیرخود قرارداده است و دشمنان را مغلوب قدرت و اقتدار خود کرده است.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۷۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه سرا؛ عصر امروز مراسم یادواره ۷۹ شهید والامقام روستا طاهرگوراب و دومین سالگرد شهید مدافع حرم یدالله قاسم زاده با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرورطاهرگوراب و صومعه سرا و مسئولین شهرستان و نیز سردار اکبرنژاد رئیس اداره مشترک عملیات کل سپاه در گلزار شهدا مسجد جامع این روستا برگزار گردید.
سردار اکبرنژاد در ابتدای سخنان خود گفت : منشا و مبنا تحول در پدیده های انسانی و محیطی ،تفکر انسان برروی جغرافیاست و امروزه اساس راهبردی های استراتژی جغرافیاست. سه پدیده که بروی موقعیت های جغرافیا اثرگذاراست ،شامل قابلیت ،تعهدات و منافع می باشد. و همچنین علم ژئوپولتیک دارای سه عامل شامل : محیط و سیاست و قدرت است، که این سه مولفه روابط متقابل باهم دارند و برروی هم اثرگذارند.
وی با اشاره به اقتدار و نفوذ ایران در منطقه خاطرنشان کرد: قدرت منطقه ای ایران ناشی از سه ضلع استراتژی دوم که منطبق شده بر سه ضلع استراتژی اول است .مثلث استراتژی دوم پدیده ای به نام انقلاب اسلامی است.
رئیس اداره مشترک عملیات کل سپاه افزود:ایران از موقعیتی برخورداراست که همواره تحولات آن برمناطق پیرامونی و جهان اثرگذار بوده است و ایران با انقلاب اسلامی جهان را تحت تاثیرخود قرارداده است و دشمنان را مغلوب قدرت و اقتدار خود کرده است.
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی نفوذ و تسلط نظام سلطه در منطقه و جهان برهم زده است و بغض و کینه ای از عظمت انقلاب اسلامی در دشمنان به وجود آمده عامل پیدایش داعش شده است و با حمایت های گسترده مالی و نظامی از این گروهک تروریستی درصدد ضربه زدن به گفتمان انقلاب اسلامی بوده است اما با مجاهدت و ایثارگری این امت و شهیدان مدافع حرم به ویژه شهید یدالله قاسم زاده در میدان نبرد سوریه و عراق شکست خورده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار