خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی راه رهایی مردم فلسطین است

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه با اشاره به موشک باران سرزمین های اشغال توسط گروه های مقاومت فلسطینی گفت: ایستادگی و پاسخ قاطعانه به رژیم صهیونیستی راه رهایی مردم فلسطین است.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۵۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: حرکت فلسطینی ها در دو روز درگیری با رژیم صهیونیستی نشان داد که گنبد آهنین و کاخ شیشه ای آنها شکستنی است.
وی ادامه داد: تسلیم شدن و اعلام آتش بس از سوی این رژیم نشان دهنده نقش مقاومت و پاسخ محکم ملت فلسطین در برابر زیاده خواهی های این رژیم غاصب قدس است.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: اتحاد و انسجام امت اسلامی می تواند زمینه ساز اضمحلال رژیم صهونیستی و آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز درگذشت علامه طباطبایی و علامه جعفری گفت: این دو عالم بزرگ شیعه از مفاخر جهان اسلام و از خطه آذربایجان بوده و آثار گرانبهایی از خود برجای گذاشتند.
حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر نقش حوزه های علمیه در پرورش علمای بزرگ افزود: این مراکز علمی همواره مهد پرورش بزرگان جهان اسلام و مراجع بزرگ بوده است.
وی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اضافه کرد: حضور صرف در فضای مجازی نمی تواند موجب افزایش معلومات شود لیکن کتابخوانی زمینه ساز رشد و تعالی علمی را فراهم می کند و از این رو باید در مطالعه کتاب ها اهتمکام بیشتری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها