فرمانده نیروی انتظامی استان البرز بر آگاه سازی دانش آموزان در خصوص آسیب های فضای مجازی در مدارس و منازل تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۵۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار عباسعلی محمدیان در نشست مدیران آموزش و پرورش البرزافزود: افزایش آگاهی دانش آموزان در بخش فضای مجازی ، یکی از راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

 ضرورت آگاه سازی دانش آموزان از آسیب فضای مجازی

وی با اشاره به اینکه تعامل هرچه بیشتر آموزش و پرورش و نیروی انتظامی ضریب سلامتی را در جامعه در پی دارد، اظهارداشت: نیروی انتظامی در بخش های آموزشی، تربیتی، امنیتی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند با آموزش و پرورش همکاری تنگاتنگی داشته باشد.

سردار محمدیان گفت: هر ساله بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی تفاهم نامه همکاری منعقد می شود تا برنامه های مختلفی به ویژه در حوزه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی تدوین و به اجرا درآید.

وی در ادامه به آسیب های فضای مجازی و رویکرد نسل جوان و نوجوان نسبت به فضای مجازی پرداخت و خاطرنشان شد: بهترین راه مقابله با خطرات فضای مجازی آگاهی دادن به نوجوانان و جوانان است .

مدیرکل آموزش پرورش استان البرزنیز در این نشست گفت: امروزه با آموزش هایی که توسط نیروی انتظامی به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان داده می شود شاهد کاهش آسیب ها اجتماعی هستیم .

سالار قاسمی بیان داشت : طرح نماد یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی هدف از اجرای این طرح ملی را شناسایی و مراقبت از دانش آموزانی که در معرض آسیب های اجتماعی در مناطق آسیب زا قرار دارند برشمرد.

وی یادآورشد: با رویکرد جدید تربیتی و مهارتهای زندگی در آموزش و پرورش امیدواریم نیروی انتظامی و آموزش و پرورش بتوانند گام های بلندی در راستای سلامت دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های روانی و اجتماعی بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها