خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان گفت: ملت ایران در طول 40 سال عمر انقلاب با ایمان و توسل به ائمه(ع) در مقابل آمریکا و همدستانش ایستاده و می‌ایستد.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۵۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

ملت ایران با ایمان و توسل به ائمه(ع) در مقابل آمریکا ایستاده و می‌ایستدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدهاشم موسوی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان، آثار و برکات توسل به امام زمان(عج) را برشمرد و اظهار داشت: دعا کردن زمینه ‌ساز توجه امام عصر(عج) به مردم است.

وی با تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت حضور ولی عصر(عج) مسلمانان را به شناخت ائمه سفارش کرد و گفت: در زمان غیبت شناخت و معرفت امام عصر(عج) بسیار ضروری است.

خطیب نماز جمعه همدان به قرائت دعای فرج امام زمان(عج) تاکید کرد و گفت: کسانی که این امام همام را یاد کنند بی‌تردید از محبت و شفاعت او بهره‌مند می‌شوند.

وی رفاه ، حاکمیت دین خدا برعالم، اوج برادری بین انسان‌ها، ریشه کن شدن فقر و ظلم، پایان گرفتن مصیبت‌ها و فراگیر شدن عمران و آبادی را از برکات ظهور حضرت دانست و گفت: دعا برای ظهور امام عصر(عج) را باید جدی بگیریم.

موسوی خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول 40 سال عمر انقلاب با ایمان و توسل به ائمه(ع) در مقابل آمریکا و همدستانش ایستاده و می‌ایستد.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات