خبرهای داغ:
حجت الاسلام شاعری :

تصادف بزرگ روز گذشته گرگان اخطاری بزرگ برای استاندار و سایر مسئولان استانی بود/بارها و بارها شاهد تصادف بسیاری از هم وطنان در این منطقه بوده ایم

امام جمعه شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه حادثه تصادف رئیس سازمان تأمین اجتماعی و معاونان وی اخطاری بزرگ برای استاندار گلستان و دیگر مسئولان بوده است، متذکر شد: این جاده گنجایش این همه ماشین سنگین را ندارد لذا استاندار گلستان و دیگر مدیران مربوطه باید بدنبال چاره ای باشند.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۴۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

تصادف بزرگ روز گذشته گرگان اخطاری بزرگ برای استاندار و سایر مسئولان استانی بود/جان باختگان تصادف بزرگ گرگان شهید محسوب می شوند/بارها و بارها شاهد تصادف بسیاری از هم وطنان در این منطقه بوده ایمبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،حجت الاسلام موسی شاعری در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به تحریم های ظالمانه و غیرانسانی آمریکا گفت: تحریم های جدید آمریکا پشتوانه بین المللی ندارد لذا اروپاییان اعلام کردند که این تحریم ها صحیح نمی باشد و نباید صورت بگیرد.

وی با عنوان اینکه تحریم بی تأثیر نیست اما برای ملت ما مهم نیست، افزود: چون ما ملتی هستیم که ۸ سال دفاع مقدس را در مقابل کشورهای بسیار زیادی با اقتدار پشت سر گذاشتیم.

امام جمعه شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه مردم کشور ما صبور هستند و مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند، متذکر شد: عده ای از مسئولان نظام در این شرایط بد اقتصادی بی جهت عنوان نکنند که مردم را دارای شرایط خوب اقتصادی هستند و مشکلی ندارند.

جان باختگان تصادف بزرگ روز گذشته گرگان شهید محسوب می شوند

شاعری با بیان اینکه تصادف بسیار تأسف باری در گرگان رخ داد، گفت: جان باختگان تصادف بزرگ روز گذشته گرگان شهید محسوب می شوند زیرا در راستای مأموریت کاری و پیگیری امورات مردم گلستان دچار چنین حادثه ای شدند.

وی با تأکید بر اینکه حادثه تصادف رئیس سازمان تأمین اجتماعی و معاونان وی اخطاری بزرگ برای استاندار گلستان و دیگر مسئولان بوده است، متذکر شد: این جاده گنجایش این همه ماشین سنگین را ندارد لذا استاندار گلستان و دیگر مدیران مربوطه باید بدنبال چاره ای باشند.

امام جمعه شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: بارها و بارها شاهد تصادف بسیاری از هم وطنان مان در این بریدگی و ها و جاده ها در این منطقه بوده ایم که متأثرمان می کرده است./رادکانا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها