مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور افزایش بنیه اعتقادی ؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع خانواده های پایورانی که در اردوی فرهنگی تفریحی شرکت نموده بودند،اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۴۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در این جلسه گفت:در آستانه سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) قرار داریم. اینکه بعضی افراد این شبهه را مطرح می کنند که باید دست روی دست گذاشت و هیچ اقدامی نکرد و اجازه بدهیم تا جامعه مملو از گناه و معصیت بشود تا در نهایت حضرت حجت (عج) ظهور نمایند ؛ حرف بسیار جاهلانه ایست .متأسفانه این نوع طرز تفکر بخشی از اعتقادات یک فرقه انحرافی است که انجمن حجتیه نام دارند.باید تلاش و کوشش کرد و زمینه ظهور حضرت حجت(عج)را فراهم نمود .
وی افزود: ولایت مداری یکی از الزامات یک منتظر واقعی است.در زمان غیبت حضرت حجت (عج)،جامعه نیاز به یک حکمران دارد تا هرج و مرج جامعه را فرانگیرد پس چه بهتر که این حاکم با معیارهای اسلامی و الهی انتخاب شود که همان ولایت فقیه است.متأسفانه دشمنان انقلاب اقدامات زیادی در جهت تخریب ولایت فقیه انجام می دهند چرا که ولایت فقیه را سدّی در برابر تحقق خواسته های شومشان است.
ارسال نظرات