به منظور ایجاد شور و نشاط؛ اردوی فرهنگی تفریحی خانواده‌های پایوران ناحیه روح الله یزد در منطقه گردشگری کمپ آفتاب واقع در شهرستان اشکذر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۴۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مجموعه گردشگری و توریستی کمپ آفتاب یزد در ۱۲ کیلومتری بزرگراه یزد – تهران، انتهای بلوار شهرک صنعتی، ولی عصر زارچ قرار گرفته است. شترسواری، موتورسواری، سافاری، کویرنوردی، رصد ستارگان از برنامه‌هایی تفریحی می‌باشد که در این مجموعه توسط بازدید کنندگان انجام می‌شود.
سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: برگزاری این چنین اردو‌هایی ضمن اینکه در شادابی و روحیه کارکنان مؤثر است باعث ایجاد انس و الفت بین خانواده‌های کارکنان با یکدیگر می‌شود. نباید نسبت به خانواده‌ها غافل بود آن‌ها هم خواسته‌هایی دارند که باید به این خواسته‌ها توجه نمود، متأسفانه امروزه به دلیل مشکلات زندگی کمتر به خانواده‌ها توجه می‌شود که این درست نیست و در حق خانواده‌ها ظلم می‌شود باید وقتی از شبانه روز را با خانواده سپری کرد و به آن‌ها توجه نمود تا از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری و پیشگیری شود. اغلب افرادی که بزهکار شده اند در خانواده‌هایی زندگی می‌کردند که هیچگونه توجهی به آن‌ها نمی‌شده و فقر محبت در دوران کودکی باعث بزهکار شدن افراد در آینده خواهد شد.
ارسال نظرات