خبرهای داغ:
حجت الاسلام ابوترابی فرد اظهار کرد: دفاع مقدس آزمون بزرگ ولایت فقیه و مکتب اسلام برای پیش برد اهداف اسلام بود که ملت ایران به خوبی از عهده آن برآمد.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۲۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ، حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی فرد امام جمعه موقت نهران، در کنگره ملی ۳هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: خدمت پدران، مادران و همسران فداکار و فرزندان پرافتخار و اقتدارآفرین انقلاب اسلامی، آزادگان و جانبازان مقام و ملت متدین و ولایتمدار و شهید پرور و دین باور استان قزوین سلام عرض می‌کنم.
امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: ما در آغاز انقلاب اسلامی با دوره متفاوتی روبرو شدیم، حرکت اول با مدیریت نظام سلطه و مزدوران او در منطقه مثل صدام شکل گرفت که آغاز جنگ گسترده در ۱۲۰۰ کیلومتر از ایران اسلامی بود اقدامی که تمام صاحب نظران بر پیروزی صدام و فروپاشی انقلاب اسلامی اعتراف می‌کردند.
ابوترابی فرد گفت: حرکت دوم با مدیریت و فرماندهی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و حضور ملت ایران و پیش تازی ایثارگران ارتش و سپاه انقلاب و بسیج افتخارآفرین شکل گرفت که این حرکت دوم کاملا تبیین کننده کارنامه و شناسنامه جمهوری اسلامی است.
امام جمعه موقت تهران بیان کرد: دفاع مقدس اقدام بزرگی برگرفته از آموزه‌های رحمانی بود؛ نظام جمهوری اسلامی از یک نظام دانایی مبتنی بر آموزه‌های وحی، نظریه حکومت قرآنی، با محوریت امام راحل و از فقیه صالح برخوردار بود.
وی عنوان کرد: دفاع مقدس آزمون بزرگ ولایت فقیه و مکتب اسلام برای پیش برد اهداف اسلام بود که ملت ایران به خوبی از عهده آن برآمد.
ابوترابی افزود: دفاع مقدس زمینه حضور اندیشه دینی در مدیریت دینی را فراهم و تثبیت کرد چرا ایران اسلامی که از کمترین ظرفیت‌های نظامی برخوردار بود در برابر ماشین جنگی شرق و غرب پیروز شدند؟
وی ادامه داد: جوانان ایرانی کارایی دلارهای نفتی را ناکارآمد کرد زیرا دفاع مقدس ترجمه دینمداری و مبانی اسلامی بود و عقبه اسلام در دوران دفاع حضور داشت.
امام جمعه موقت تهران گفت: ملتی که از دفاع مقدس دفاع می‌کرد به مبانی انقلابی اعتقاد داشت و پیشوای عادل فقیه صالح مدیر و مدبر این نظریه در دفاع مقدس، اقتدار و ظرفیت و توانایی خود را برای مدیریت کشور و وحدت امت اسلام و پیروزی بر نظام سلطه را ثبیت نمود .
ابوترابی افزود: اقتدار ملت ایران استکبار جهانی را با سوال جدی روبرو نمود و فرماندهانی که این جنگ را مدیریت و هدایت کردند به ارزش های و مبانی نظام از عمق جان باور داشتند و برای رسیدن به آرمان های والای اسلام می‌جنگیدند.
وی تصریح کرد: ملتی که از این جریان قدرتمند حمایت می کنند به اسلام و انقلاب و رهبری او باور داشت.
امام جمعه مدقت تهران ابراز کرد: سربازانی که در این عرصه حضور داشتند رزمندگانی باهمه توان در برابر همه قدرت‌های شیطانی ایستاده بودند و قبل از هر چیز مبانی فکری و اعتقادی خود را به نمایش گذاشته بودند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها