مصطفی برزگر
در جلسه شورای اداری شهرستان عنوان شد؛
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در جلسه شورای اداری آبدانان گفت: بیش از 50 برنامه متنوع با حضور اقشار و گروه‌های مختلف در هفته بسیج شهرستان آبدانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۷۹۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار "کرمرضا نصرالهی"، فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: هفته بسیج یادآور مقطع طلایی تاریخ چند هزارساله ایران، رشادت شهدا، بسیجیان، جانبازان و ایثارگرانی است که نقش خودشان را به شایستگی در دوران دفاع مقدس ایفا و جان خود را نثار انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: بسیج در کنارمردم و مسئولین، بی ادعا و بی منت به پاسداری از ارزش های انقلابی پرداخته و همچنان به وظیفه دینی و انقلابی خویش عمل می کند.
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان هفته بسیج را مروری بر همه ارزش ها و توانمندی های بسیج دانست و بیان داشت: این هفته بهانه ای است که عملکرد بسیج در حوزه های مختلف به مردم ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از 50 برنامه در زمینه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در هفته بسیج در آبدانان برگزار می شود، بیان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب و تعامل مسئولان و مردم بتوانیم گام های عملی برای تحقق اهداف بسیج برداریم .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبدانان اجتماع بزرگ بسیجیان درروز 5 آذرماه،برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، میقات بزرگ حلقه های صالحین بسیجیان شهرستان ، اعزام تیم های پزشکی بسیج به مناطق محروم ، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، نشست بصیرتی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر را از جمله برنامه های مهم این هفته بیان کرد.

 

 

ارسال نظرات