خبرهای داغ:
فرماندار عجب شیر در بازدید از اجرای طرح هادی روستای محمود آباد بخش «قلعه چای» از اجرای طرح هادی در 24 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح از جمله اقدامات موثر دولت در توسعه و عمران روستاهاست.
کد خبر: ۹۰۷۷۷۱۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عادل اصغرپور اظهار داشت: طرح هادی در چهار روستای شیراز، چوپانکره، چنار و هرگلان نیز در دست اجراست و با اتمام آنها در 28 روستا از 38 روستای شهرستان اجرای طرح هادی به پایان می رسد.
وی گفت: طرح هادی روستایی با هدف ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان، هدایت فیزیکی روستاها و تامین عادلانه امکانات انجام می گیرد.
اصغرپور ادامه داد: مقاوم سازی و اجرای طرح هادی در روستاها یکی از عوامل مهم و موثر در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرهاست.
وی با اشاره به وضعیت نوسازی و مقاوم‌ سازی و اجرای طرح هادی در روستاها و لزوم مقاوم ‌سازی واحدهای مسکونی روستایی افزود: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها باید با اطلاع ‌رسانی به موقع و مناسب، ضرورت مقاوم‌ سازی واحدهای مسکونی را به اهالی روستاها متذکر شده و زمینه احداث خانه‌ های مقاوم و نوساز را در روستاها فراهم کنند.
اصغرپور اضافه کرد: عمران و توسعه روستایی از برنامه های اولویت دار دولت بوده و در اجرای طرح هادی و یا مقاوم سازی واحدهای مسکونی در کنار بنیاد مسکن به عنوان متولی این امر هستیم.
وی همچنین خواستار مشارکت اهالی روستای محمودآباد در اجرای طرح هادی شد و گفت: هر روستایی که در اجرای طرح‌ های عمرانی روستاها مشارکت پررنگ داشته اند توسعه، عمران و آبادانی آن روستاها نیز بیشتر بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها