خبرهای داغ:
مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار خبرداد

برگزاری ۹۰ عنوان برنامه فرهنگی به‌مناسبت هفته کتابخوانی در بهار

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار گفت: در شهرستان بهار ۹۰ عنوان برنامه فرهنگی، ترویجی در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۷۰۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

برگزاری ۹۰ عنوان برنامه فرهنگی به‌مناسبت هفته کتابخوانی در بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، معصومه فزونی با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در بهار اظهار داشت: در شهرستان بهار ۹۰ عنوان برنامه فرهنگی، ترویجی در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته، برگزاری نشست کتابخوان «کیمیاگران خاک» در هفته کتاب با محوریت هنر سفال و سرامیک در شهر جهانی سفال و به مناسبت رویداد همدان ۲۰۱۸ بوده که با همکاری شهرداری لالجین ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار به دیگر برنامه‌های این هفته همچون برگزاری نشست‌های کتابخوان مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای، نقد کتاب، مسابقات کتابخوانی اشاره و بیان کرد: اجرای برنامه‌های کاردستی، نمایش خلاق، قصه‌گویی و جمع‌خوانی از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های کتاب، بازدید مسئولان از کتابخانه‌های شهرستان و عضویت رایگان در کتابخانه‌ها نیز از برنامه‌های پیش رو است.

فزونی به برپایی دورهمی شاعران شهرستان در کتابخانه عمومی شهید باهنر بهار اشاره کرد و گفت: جشن یک روز با کتاب در کتابخانه عمومی فجر صالح آباد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: شهرستان بهار دارای ۱۱ باب کتابخانه عمومی شامل چهار باب کتابخانه شهری و هفت کتابخانه روستایی است و در حال حاضر ۵ هزار و ۸۷۰ نفر عضو کتابخانه‌های عمومی این شهرستان هستند که این نفرات 4.9 درصد از جمعیت شهرستان بهار را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار