خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: برای تضمین سعادت انسان باید جامعه در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد و نماز راه برون رفت از مشکلات فرهنگی در جامعه دینی است.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۹۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

نماز راه برون رفت از مشکلات فرهنگی در جامعه دینیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در اجلاس نماز شهرستان نهاوند اظهار داشت: در صورتی که به روح نماز توجه نشود و فقط برای رفع تکلیف نماز اقامه شود تأثیری بر جامعه نخواهد داشت.

وی بیان داشت: برای تضمین سعادت انسان باید جامعه در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد و نماز راه برون رفت از مشکلات فرهنگی در جامعه دینی است .

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: ادارات شهرستان در اوقات اذان و نماز جلسات کاری را تعطیل کرده و در صورت محیا بودن شرایط، نماز جماعت در ادارات اقامه شود و نماز جماعت در دسترس‌ترین اتاق برپا شود و البته این مهم در ادارات این شهرستان انجام می‌شود .

وی وحدت رویه و همدلی را یکی از شاخصه‌های مهم اقامه‌کنندگان نماز دانست و گفت: در قرآن کریم و روایات ما نیز به برپایی نماز به صورت جماعت توصیه شده است که همین امر موجب وفاق و همدلی بین مردم می‌شود.

ناصری تصریح کرد: کسانی که به نماز به خصوص اقامه آن در اول وقت تأکید می‌ورزند علاوه بر بهره‌مندی از تأثیرات معنوی این فریضه بزرگ الهی در محیط کاری و اداری خود با احساس مسئولیت بیشتری به فعالیت می‌پردازند و سعی می‌کنند با وجدان کاری و به نحو احسن وظیفه خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات