خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با بیان اینکه امروز بسیج به الگویی برای مبارزه با استکبار برای دیگر ملت‌ها و در منطقه تبدیل شده است، گفت: این هفته یادآور ایثار و شهامت دلیرمردان و شیرزنان است که با تأسی از سرور و سالار شهیدان با پیروی از ولایت در دفاع از اسلام سر از پا نمی‌شناسند.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۹۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

امروز بسیج به الگویی برای مبارزه با استکبار در منطقه تبدیل شده استفاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و گرامیداشت این مناسبت بیان داشت: به فرموده امام خامنه‌ای(مدظله العالی) «تا بسیج در این کشور هست،تا این روحیه ی صدق و صفا و خدمت بی مزد ومنت در میان مردم ما بخصوص جوانان ما وجود دارد، دشمن هیچگونه لطمه‌ای به این انقلاب وبه این نظام و به این کشور نمی‌تواند وارد کند».

وی با بیان اینکه امروز بسیج به الگویی برای مبارزه با استکبار برای دیگر ملت‌ها و در منطقه تبدیل شده است، گفت: این هفته یادآور ایثار و شهامت دلیرمردان و شیرزنان است که با تأسی از سرور و سالار شهیدان با پیروی از ولایت در دفاع از اسلام سر از پا نمی‌شناسند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با اشاره به پرچمداری بسیج جامعه زنان در انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز نیز رسالت بسیج جامعه زنان پایبندی به آرمان‌های انقلاب و امام (ره) برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب است.

وی ادامه داد: بسیج جامعه زنان با استناد به فرمایشات معظم له و تأسی به مکتب نورانی اهل بیت(ع) و ضمن بزرگداشت هفته بسیج توان خود را با روحیه انقلابی و خدمتگزاری درمسیر رسیدن به اهداف عالی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار خواهد گرفت و از هیچ تلاش و مجاهدتی در این مسیر دریغ نخواهد کرد تا آخرین قطره خون پاسدار عزت و اقتدار حسینی بسیج خواهد بود.

کتابی اصل با اشاره به بزرگداشت هفته بسیج در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان بهار افزود: به مناسبت این ایام مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی و سبک زندگی اسلامی بر اساس معیارهای انقلاب، اردوهای جهادی و مراسم قرائت فرازی از وصیتنامه شهدا در سطح حلقه‌های شجره طیبه صالحین برای بستن پیمانی دوباره با آرمان‌های انقلاب برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: برگزاری کلاس‌ها و مسابقات قرآنی، فرهنگی ـ هنری، طرح صراط، نهج البلاغه، ورزشی، نقاشی، جشنواره غذا و حضور پرشور بسیجیان در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار عنوان کرد: همچنین جشن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) نیز همزمان با شروع هفته وحدت در سطح پایگاه های مقاومت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات