خبرهای داغ:
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر از رونمایی تازه‌ترین اثر «حمید هنرجو» نویسنده و پژوهشگر برجسته ملایری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۹۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

رونمایی تازه‌ترین اثر «حمید هنرجو» نویسنده و پژوهشگر برجسته ملایریبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، در آیین رونمایی تازه‌ترین اثر از حمید هنرجو نویسنده و پژوهشگر برجسته ملایری اظهار داشت: کتابخانه علامه امینی با همکاری کانون بازنشستگان کشوری و با حضور بخشداران، رییس شورای شهر، روسای ادارات، انجمن‌های ادبی و اهالی فرهنگ اقدام به رونمایی از کتاب نویسنده و فعال فرهنگی اجتماعی ملایری کرد.

وی افزود: این برنامه با اجرای مدیر مسئول هفته نامه فرهنگ ملایر و استقبال کم نظیر عموم مردم ملایر و اصحاب قلم مواجه شد.

غلامرضا بکتاش از شعرای برجسته ملایری نیز در این مراسم از حمید هنرجو به عنوان اعتباری در ادبیات کشور نام برد و افزود: مضمون سازی و به کار بردن تعابیری زیبا و بدیع با ادبیاتی پیشرو از ویژگی‌های شعر هنرجو است.

وی عنوان کرد: همزیستی هنرجو با مردم و بیان دردها و دغدغه‌های اجتماعی از ویژگی‌هایی است که از هنرجو چهره‌ای شاخص به کشور عرضه کرده است، چراکه سخن و حرف و کلام هنرجو از جنس بی دردی و تفنن نیست.

این شاعر برجسته ملایری با بیان اینکه هنرجو علاوه بر حوزه ادبیات، روزنامه نگاری حرفه ای را هم تجربه کرد، افزود: حمید هنرجو حداقل یک دهه به صورت جدی صدای جامعه در مطبوعات و رسانه ها بوده است.

* هفته کتاب به عنوان بهار فرهنگ مکتوب است

حمید هنرجو نویسنده و پژوهشگر فرهنگی نیز در سخنانی از هفته کتاب به عنوان بهار فرهنگ مکتوب یاد کرد و افزود: نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان متولی اندیشه و مطالعه، هر سال می‌تواند جریان سازی های تازه ای در بزرگداشت کتاب و اهالی قلم داشته باشد.

وی بیان داشت: هر چقدر حاکمیت‌ها در جوامع بر فرهنگ و توسعه فکری همت گمارند، به موازات این تلاش‌ها، نرخ آسیب‌های اجتماعی پایین خواهد آمد.

وی از فرهنگ با عنوان ساحتی عظیم و خلاقیت باور یاد کرد و اظهار داشت: جامعه باید به اهل قلم و کوششگران صحنه فرهنگ اعتماد کند چراکه هیچ‌گاه این اهالی خلاف مصالح کشور و اعتقادات و منافع مردم حرکت نکرده و نخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات