دبیر اجرایی رویداد استارتاپی ایدوکا گفت: دومین رویداد استارتاپی ایدوکا باهدف برند سازی صنایع خلاق لرستان و پیوند بین نوآوری و ظرفیت‌های بومی استان از ۱۴ لغایت ۱۶ آذرماه ۹۷ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۸۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

رحمان کلانتری، دبیر اجرایی رویداد استارتاپی ایدوکا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، در رابطه با روند برگزاری این رویداد اظهار داشت: دومین رویداد استارتاپی ایدوکا باهدف برند سازی صنایع خلاق لرستان و پیوند بین نوآوری و ظرفیت‌های بومی استان برگزار می‌شود.

ویبا بیان اینکه ثبت‌نام این رویداد آغاز شده، افزود: این رویداد از ۱۴ لغایت ۱۶ آذرماه ۹۷ به همت بنیاد نخبگان استان لرستان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی رویداد استارتاپی ایدوکا در رابطه با نحوه برگزاری این رویداد عنوان کرد: محل برگزاری رویداد سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان است و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند http://idoka.ir مراجعه کنند.

کلانتری گفت: کل داستان استارتاپ ویکندها ایده پردازی، ایده پروری و نهایتاً منجر به محصول شدن ایده‌هاست.

وی در رابطه با نحوه انتخاب برگزیدگان و جوایز این رویداد اظهار داشت: سه الی چهار تیم برگزیده می‌شوند که به تیم اول سه میلیون به همراه استقرار در مرکز رشد دانشگاه لرستان، تیم دوم دو میلیون به همراه استقرار در مرکز رشد دانشگاه لرستان و تیم سوم یک‌میلیون به همراه استقرار در مرکز رشد دانشگاه لرستان تعلق می‌گیرد.

دبیر اجرایی رویداد استارتاپی ایدوکا گفت: منتورها و داوران دعوت‌شده به رویداد که اکثراً صاحب شرکت‌ها و برندهای بزرگ هستند وظیفه بررسی ایده‌های ناب رادارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات