خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا(علیه السلام):
سرهنگ اسماعیلی جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: فداکاری های نیروهای مسلح برای همه تاریخ موجب افتخار است.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۵۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) در جمع پرسنل شرکت‌کننده در همایش کوهپیمایی مشترک نیروهای‌مسلح مرکز استان خراسان‌جنوبی گفت: نیروهای مسلح با دست خالی در هشت سال دفاع مقدس برای نظام اسلامی افتخار آفریدند و ذره ای در مقابل دشمن کوتاه نیامدند و آن هشت ساله برای همه تاریخ و برای همه نسل ها موجب افتخار شده است.

سرهنگ اسماعیلی افزود: این الگویی است برای همه سیاست مداران، گروه ها و جناح های سیاسی و حتی بسیاری از کسانی‌که موفق نشدند یا توانایی نداشتند که از ارزش های انقلاب اسلامی آن طور که باید و شاید در عرصه های بین المللی دفاع کنند و چه خوب است که دولت ها و سیاسیون از نتیجه دفاع مقدس و از هشت سال جهاد و فداکاری ملت ما حداکثر استفاده را ببرند.

وی اذعان داشت: در عرصه دفاعی علاوه بر دوران دفاع مقدس تا به امروز نیروهای مسلح در اوج افتخار بوده اند و به دشمن اجازه نداده اند که حتی به مخیله‌اش خطور پیدا کند که نسبت  به ایران اسلامی فکر تجاوز را در سر بپروراند و البته که هیچگاه این اجازه داده نشد.

سرهنگ‌اسماعیلی گفت: متاسفانه در میدان‌هایی چون سیاست، اقتصاد و مدیریت کم آورده‌ایم؛ به این دلیل که آن دولت‌هایی که موفق نشدند خود را با فرهنگ‌دفاعی این ملت هم‌طراز کنند و هم‌خوانی لازم را داشته باشند از فرصت‌های ایجاد شده نتوانستند به‌درستی استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: پیام شهدا  و 2000 شهید استان خراسان‌جنوبی اعم از ارتشی، سپاهی، انتظامی و بسیج‌مردمی این است که در کشور مسئولین ما باید همانند دوران دفاع مقدس عمل کنند.

وی گفت: ملت ما همان ملت است و نیروهای مسلح ما نیز همان است، همچنین که پشتیبانی بسیج مردمی و رهبری قاطع و حکیمانه نیز وجود دارد اما بهره برداری‌ها از این داشته‌ها ضعیف است.

وی در پایان افزود: آن چیزی که در کنگره شهدا در اجلاسیه ها و یادواره ها  همه ما و همه مسئولین کشور باید دنبال کنیم این است که  باید حواسمان را جمع نموده و به‌درستی به وظایفمان عمل کنیم. همه ما و شما به دنبال این هستیم و این کار سختی است.

گفتنی‌است، همایش کوهپیمایی مشترک نیروهای‌مسلح مرکز استان به مناسبت هفته‌بسیج و گرامی‌داشت یاد و خاطره 2000 شهید استان خراسان‌جنوبی برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها