خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه پاسداران :

شکست استکبار با زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت مقدور میشود

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تا وقتی که شهادت در منطق ما تا همین سطح در اعتبار وجود داشته باشد هیچ قدرتی از جمله مستکبری مانند آمریکا و قویتر از اینها نخواهند توانست بر جمهوری اسلامی فایق بیایند.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۳۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمدعلی جعفری فرمانده سیپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پنجمین و اخرین روز از کنگره سه هزار شهید استان قزوین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در آغاز کنگره سهشهدا اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند برگزاری یادواره شهدا ادامه مسیر شهداست و شهادت اگر ماندگار شود دیگر شکست وجود نخواهد داشت. رهبر انقلاب در دیدار اعضای کنگره استان فرمودند: همه این زحمات که کشیده شده تا این شهدا تقدیم شود تا این پیام شنیده شود اگر گوش شنوایی باشد.
سردار محمد علی جعفری در ادامه افزود: شهدا مایه حیات معنوی و رونق جامعه هستند که به معنای هدف داری و حرکت به سمت آرمانها و عدم توقف که امید به آینده و راه مردم مومن و انقلابی می باشد.
نکته سوم اینکه شهدا تا زنده هستند با جسم خویش و با شهادت بشارت می دهند مومنان را که ترسی به دل راه ندهید و در برابر دشمنان محکم بایستید
وی ادامه داد: اگر پیام شهدا به گوش ما برسد حزن و خوف از ما دور خواهد شد، شهدا زنده هستند با مردم نطق می کنند که نطق آنان پس از شهادت می باشد. تاثیر گذاری شهدا بر دلها سبب می شود که منقلب شویم و ما مسئولین گوشمان سنگین است و این پیام ها را درست نمی شنویم اگر بخواهیم درست بشنویم باید از خدا بخواهیم تا توفیق شنیدن این پیام را داشته باشیم تا تکیه به شرق و غرب را نداشته باشیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه تصریح کرد: این ضعف هایی که در ما پدید می آید به خاطر این است که این پیام ها را نمی شنویم و حرکت جدی خواهد شد. با ادامه درست مسیر یاد و راه شهدا زنده خواهد شد. رهبری در کنگره شهدای استان گلستان فرمودند: علت اینکه نظام باقی ماند و این نهال از بین نرفت و به یک درخت تنومند تبدیل سد،ایثارگری ها،شهادت طلبی ها و وارد میدان شدن ها بود،بیانات مهم رهبری که مربوط به جهاد و شهادت است می توانیم پیامها را درک کنیم
وی اظهار داشت: تا وقتی که شهادت در منطق ما تا همین سطح در اعتبار وجود داشته باشد هیچ قدرتی از جمله مستکبری مانند آمریکا و قویتر از اینها نخواهند توانست بر جمهوری اسلامی فایق بیایند.رهبر انقلاب می فرمایند: در جامعه ای که شهادت ماندگار شود شکست وجود نخواهد داشت و عامل اصلی پیروزی انقلاب و شکست امریکایی ها می دانند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تبیین کلام رهبر انقلاب گفت: امروز سکان دار این انقلاب عظیم الهی رهبر هستمد و برداشت ایشان از شیطان بزرگ این است که اقتدار و هیمنه امریکا در دنیا رو به افول است و امریکای امروز به مراتب ضعیف تر از امریکای چهار دهه قبل است. آمریکای چهاردهه قبل نتوانست هیچ کاری بکند چه برسد به امریکای امروز که رو به افول است.
وی با اشاره با گذر تاریخی انقلاب گفت: یک نگاه گذرا به تاریخ انقلاب و بررسی حوادث مهم می توانیم این ادعا را ثابت کرده و برای مسیر اینده تاریخ پر از شکستهای آمریکا و پیروزی خون شهیدان برقدرتها و نظامهای سلطه حمله طبس جنگ هشت ساله ناامنی های متعدد در سال ۸۸ فتنه ۸۸ و شکست در آنها درتحریمهای هسته ای گسترش نقشه جدیدشان در خاورمیانه که محور اصلی ان از نیل تا فرات که با ذلت در مقابل مردم به شکست اعتراف کردند.
سردار جعفری تصریح کرد: این‌جدیدترین شکست نوچه آمریکایت. سرمایه گذاری های در سوریه و عراق مواجهه با شکست سیاسی و نظامی به اعتراف کارشناسان غربی برخی مقامات دفاعی و نظامی ما در قبال سرعت تحولات منطقه و تهدیدات دچار سردرگمی و آشفتگی هستند.
یک مشاور دیگر می گوید قطعا تهران با تهدیدات و تحریمهای اقتصادی منفعل نمی شود. احتمال دارد مانند دیگر تهدیدات ما و برخلاف انتظار ما فشارها نتیجه عکس دارد.
وی افزود: آمریکایی ها معتقدندرهبران ایران با شاخصه غلبه بحران تحولات براساس انتطارات ما پیش نرفته و در جهت کاهش تاثیر تهدیدات سریع بوده و ایران هیچ ضعفی از خود نشان نمی دهند. تهران در شرایط گذشته بسیار آب دیده شده این مجموعه اعترافات مقامات آمریکاست. آیا کسانی که اصرار بر مذاکره دارند هنوز بر این باور نرسیده اند که اگر باور ندارید مشکل این است که گوشمان سنگین است، هرکس این شرایط برجسته و پرقدرت جمهوری اسلامی را ندارد در واقع گوش شنوا ندارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: روحیه ها قوی شده و هیچ ترسی وجود ندارد در امت حزب اله و شکستهای دشمن و پیروزی امت اسلام این پیام شهیدان است که هر روز در فضای عطراگین میهن طنین انداز است.
اهمیت جهاد و شهادت در راه خدا و خداوند جوهره اصلی حرکت انقلاب اسلامی شهدا الگپها و اسوه های جامعه ما هستند و جوانان امروز نیز این پیامهارا شنیده و درک کرده اند.
سردار جعفری در ادامه افزود:یک سوال تاربخی و تعیین‌کننده این است که این مبارزه و جهاد تا کی خواهد بود؟
امام راحل فرمودند نکته مهمی که همه ما باید به ان توجه کرده و ان را اصل و اساسی با بیگانگان قراردهیم که دشمنان تا کی و تا کجا ما را تحمل می کنند و تا چه مرزی ایتقلال و آزادی ما را قبول دارند؟
به یقین آنان یعنی ایادی استکبار مرزی جز عدول از همه هویت ها و ارزش های الهی و معنویمان نمی شناسند.
وی در پایان گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم انان در تعقیبمان خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مذهبی مان را لکه دار کنند.
ماهیت آمریکایی ها این است که رژیمی است که براساس سرمابه داری تبعیض نژادی و‌خوی استکباری شکل گرفته و بی رحمانه با حرکات که صفاتش را به خطر می اندازد مبارزه می کند اما مکتب حسینی و اسلام تسلیم آمریکا نمی شود. مبارزه با طلم و زیر بار طلم نرفتن و‌مبارزه با استکبار جهانی و مبارزه با ضد ارزش ها فلسفه انقلاب اسلامی است و تا هر زمانیکه آمریکایی دست از این رفتارها بردارند. در طول تاریخ این زوال و افول به اتمام این قدرت شیطانی خواهیم رسید.
وی در پایان گفت: حضرت امام راحل می فرمایند و اما امروز همه مصیبت و عزای امریکا در این است که نه تنها ملت ایران از تحت الحمایتی آنها خارج شده بلکه دیگران را هم به خروج از سلطه جباران دعوت می کند و براین هدف ملت ایران افتخار می کنیم.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار