رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: امروز بسیج دانشجویی در عمران مناطق محروم پیشگام است و با همت و تلاش دانشجویان تحول عظیمی در عمران و آبادانی مناطق محروم ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۲۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

بسیج دانشجویی در عمران مناطق محروم پیشگام است/دشمن درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمدجواد نیک روش پیش از ظهر امروز در همایش بسیج دانشجویان اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های بسیج دانشجویی کشور پیگیری مطالبات و مشکلات مردم است که در این زمینه اقدامات خوبی توسط بسیج دانشجویی کشور انجام یافته است.

وی بیان کرد: خوشبختانه بسیج دانشجویی کشور در تمامی عرصه‌ها پیشگام بوده و تمام تلاش این مجموعه بر این است که بتواند گرهی از مشکلات مردم باز کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: خوشبختانه با همت و تلاش بسیج دانشجویی و مردم توانسته‌ایم مشکلات زیادی که در برخی کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی وجود داشت حل کنیم و خنده را بر لبان کارگران کارخانجات و کارگاه‌ها جاری کنیم.

وی از اعزام دانشجویان بسیجی به مناطق محروم برای عمران و آبادانی خبر داد و افزود: در این زمینه نیز بسیج دانشجویی اقدامات مناسبی انجام داده و هر روز این اقدامات گسترده‌تر می‌شود.

نیک‌روش بیان کرد: امروز بسیج دانشجویی در عمران مناطق محروم پیشگام است و با همت و تلاش دانشجویان تحول عظیمی در عمران و آبادانی مناطق محروم ایجاد شده است.

وی پیگیری مطالبات مردم را نیز از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: بسیج دانشجویی همیشه پشتیبان مردم بوده و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد.

نیک‌روش اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی است که در این زمینه برنامه‌ریزی منسجمی انجام یافته و این امر ادامه‌دار است.

وی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت و شجاعت در جامعه هستند که با هوشیاری دانشجویان تمام نقشه‌ها و توطئه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور پیشرفت و اقتدار دانشجویان در عرصه‌های مختلف را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: روز به روز این پیشرفت‌ها افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات