خبرهای داغ:
با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود،

اهدا احکام سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی مدارس شاهرود+ تصاویر

با حضور مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود و فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان، احکام مسئولیتی سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی در مدارس هدف اهدا شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۱۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدارس طرح هدف بسیج دانش آموزی حوزه ایمان دبیرستان‌های دوره اول شهید وکیلیان، حافظ، معلم و ولایت هستند که با حضور مسئول تعلیم و تربیت و فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان احکام مسئولیت سرگروه‌های این طرح که به امضاء فرمانده سپاه و مدیر آموزش پرورش رسیده با حضور مسئولین مدارس به آن‌ها تنفیذ شد.
در این جلسات حجت الاسلام مرتضوی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین مدرسه و مسجد با منزل اظهار کرد: هدف اصلی این طرح آشنایی دانش آموزان با مسجد و ایجاد ارتباط بین مدرسه و مسجد محله است.
وی با بیان اینکه امام راحل فرمود: (مسجد سنگر است، سنگر‌ها پر کنید) افزود: این جمله امام را دشمنان بهتر از ما الگوبرداری کردند و توانستند مساجد ما را خالی کنند و ما باید مراقب باشیم و در راستای حضور نسل نوجوان و جوان در مدارس تلاش کنیم.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با تاکید بر تکلف محور بودن این برنامه گفت: باید بر اساس تکلیف عمل کنیم نه ابلاغ و باید با اخلاص در این راه حرکت کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.
سرهنگ پاسدار محمد جلیلی نیز در این نشست با تاکید بر حرکت در راستای این طرح با توجه به آموزش‌های برگزار شد و تبعیت از کمیته پشتیبانی مدارس در اجرای آن گفت: سرگروه‌های این طرح باید برنامه‌ها را طبق ابلاغ با همکاری مدیر و معاونین مدرسه اجرا نماید.
در این جلسات احکام مسئولیت سرگروه‌های طرح بهنام محمدی و برنامه ابلاغی سه ماه اجرایی به آن‌ها اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها