خبرهای داغ:
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران اذعان کرد:
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفتگو با خبر نگار بسیج گفت:لازمه پیشرفت کشور داشتن روحیه مدیریت جهادی و شهادت است.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۹۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار بسیج در قزوین گفت: انقلاب برای پیشرفت و توسعه نیازمند روحیه جهادی و شهادت است تا بتوانیم از تمامی بحرانها عبور کنیم.
وی افزود: ما در بحث موشکی و سایر تجهیزات نظامی که پیشرفته ترین فناوری ها را دارد حصار های علمی را شکستیم و توانستیم در میان تحریم ها و کارشکنی دشمنان به عنوان قدرت برتر مطرح شویم.
سردار امیرعلی حاجی زاده در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی اگر می خواهد از بن بست ها و تحریم ها عبور کند باید اتحاد و همدلی را در دستور کار قرار دهد و با توجه به ظرفیت های جامعه به تقویت بنیه داخلی بپردازد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ضمن گرامی داشت یاد شهدا و بر گزاری کنگره شهدا گفت: در بحث خودرو سازی زحمات زیادی کشیده شده و آن چه سبب کند شدن توسعه این صنعت شده نبود مدیریت جهادی می باشد. در بحث صنایع هوافضا دیدارهایی با فرماندهان این صنعت داریم که در حدود ۳ دهه پیش کار می کردند و از تجربیات و مشاوره آنان استفاده می کنم.
شاید روش و سیره ما با شهید تهرانی مقدم و سردار سلامی متفاوت باشد اما در نهایت در اصول انقلاب و فرمانبرداری از رهبری و جهاد نقطه اشتراک داریم. همه باید تلاش کنیم از سیره شهدا در مدیریت کشور استفاده کنیم زیرا شهدا برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب از تمام خویش گذشتند و برای مدیریت کشور هم از خود گذشتگی و ایثار نیاز است تا بتوانیم از بحران ها عبور کنیم.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها