رهبر معظم انقلاب طی دیدار با ورزشکاران و مدال آوران بازی های پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به قدرت نمایی فرهنگی بانوانی اشاره کردند که با چادر جلودار دیگر ورزشکاران هستند و این گونه از ارزش های ایمانی و فرهنگی دفاع می کنند.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۸۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « الناز دارابیان» در خصوص دیدار با رهبر معظم انقلاب و توصیف ایشان از بانوانی که با چادر جلودار دیگر ورزشکاران در این مسابقات بودند، گفت: رهبر معظم انقلاب طی دیدار با ورزشکاران و مدال آوران بازی های پارا آسیایی جاکارتا 2018 از بانوان ورزشکاری که با چادر جلودار شرکت کنندگان مسابقات هستند به عنوان قدرت نمایی فرهنگی یاد کردند که این برای من بسیار ارزشمند است.

 قدرت نمایی فرهنگی فعال کانون فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج

دارنده مدال طلای بازی های پارا آسیاسی جاکارتا 2018 افزود: رهبر انقلاب از معلولان و جانبازان به عنوان الگوی خوب و موثر نام بردند، که این مهم بسیار ارزشمند و روحیه بخش است.

به گفته دارابیان، خاطره خوش دیدار با رهبر معظم انقلاب خاطره ای فراموش نشدنی است و همواره در دل و جان ماندنی است.

 قدرت نمایی فرهنگی فعال کانون فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج

فعال کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) دهقان ویلای کرج بیان کرد: کسب مدال و تیجه مطلوب ورزشکاران معلول در مسابقات ورزشی بسیار بالاتر از افرادی است که با توانمندی کامل جسمی مدال کسب می کنند و این مطلب که رهبر معظم انقلاب بر آن نیز تاکید داشتند، برای ما دلگرمی است.

گفتنی است، این ورزشکار در رقابت های فینال ماده پرتاب دیسک بانوان با ثبت رکورد ۱۰ متر و ۷۱ سانتی متر موفق به کسب مدال طلا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها