مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز هفته کتاب و کتابخوانی را فرصت تبیین فرهنگ کتابخوانی خواند و گفت: نخستین کتاب مصور عاشورایی « چادرهای سوخته» محور مسابقه کتابخوانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۸۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی گفت: یکی از برنامه های کتابخانه های عمومی مساجد ، مسابقات کتابخوانی است، که به همین منظور کتاب چادرهای سوخته را به عنوان نخستین کتاب مصوّر وقایع پس از عاشورا در جهان اسلام را به صورت سراسری برگزار می کند.


کتاب « چادرهای سوخته» محور مسابقه کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: کتاب چادرهای سوخته روایت مصائب اسراء واقعه عاشور از کربلا تا شام است.

به گفته حجت الاسلام شکری، این کتاب به صورت تصویری و تفهیمی منزل به منزل روایت ورود اسراء را به شام و از آن جا به کربلا بیان می کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از بزرگان و اساتید دینی بر اهمیت این کتاب به عنوان نخستین کتاب تصویری کاروان اسراء کربلا تاکید داشته اند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز مطرح کرد: کتاب چادرهای سوخته نخستین کتاب روایت شده تصویری وقایع پس از عاشورا، یکی از کتاب های معرفی شده برای مسابقات کتابخوانی کتابخانه های عمومی مساجد است.

گفتنی است، علاقمندان جهت تهیه کتاب چادرهای سوخته که با همت کانون فرهنگی مهدیون پرداخته شده است می توانند با شماره های  ۳۴۲۰۸۰۰۱ تماس حاصل بفرمایند.

ارسال نظرات