عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه ولایت فقیه محور اتحاد امت اسلامی است، گفت: شیعه و سنی در تمام مسائل باید رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده تا با یکپارچگی در میان خود به موفقیت های بزرگ دست یابند.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۶۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، شیخ محمد صدیق بهجت، رئیس شورای روحانیت شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه وحدت سر منشاء تمام پیروزی هاست، اظهار کرد: در طول تاریخ هر جا که وحدت میان امت اسلامی وجود داشته موفقیت ها و پیروزی های بزرگی به دست آمده است.

عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به اینکه در وحدت موفقیت وجود دارد، تصریح کرد: از صدر اسلام تا طول تاریخ و اکنون در انقلاب اسلامی مسلمانان با وحدت میان خود به دستاوردها و موفقیت های چشم گیری رسیده اند.

بهجت افزود: هر گونه اختلاف در میان مسلمانان باعث ایجاد شکست ها و از دست دادن ابهت آن ها همچنین باعث شادی دشمنان آنها در جوامع می شود.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه محور اتحاد امت اسلامی است، گفت: وحدت در حول و محور رهبری صورت می گیرد و شیعه و سنی در تمام مسائل باید رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده تا با یکپارچگی در میان خود به موفقیت های بزرگ دست یابند.

رئیس شورای روحانیت شهرستان بندرلنگه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با وحدت مسلمانان به پیروزی رسیده است، عنوان کرد: رهبر انقلاب باعث ایجاد وحدت میان مسلمانان می باشد و اطاعت از ولی امر مسلمین بر همگان واجب است.

بهجت با اشاره به اینکه اتحاد مسلمانان منافع دشمن را به خطر می اندازد، بیان کرد: یکپارچگی و اتحاد مسلمانان منافع دشمنان رابه خطر می اندازد و دشمنان از اتحاد شیعه و سنی در ایران واهمه دارند.

ارسال نظرات