خبرهای داغ:
روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام کرد:
اکبری گفت: سرمایه هر رسانه ای مخاطبین آن رسانه است که در همین راستا، شبکه قزوین جهت تکریم و ارزش گذاری بیش از پیش جایگاه مخاطبان ارزشمند و فرهیخته خود اقدام به طراحی برنامه ای با عنوان 162 نموده است که در آن پیام های مردمی دریافت و پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۶۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اینکه مخاطبان می توانند نظر،انتقاد و پیشنهادهای شان را در محدوده استان،شهر و یا روستای خود به این برنامه ارسال کنند افزود: برنامه «162» پیام های مردم را در زمینه های اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی در قالب تلفن،پیام،فیلم،صدا و عکس مطرح و پیگیری می کند و نتیجه آن را در گفتگو با مسئولین مربوطه در همین برنامه منعکس خواهد کرد.
وی اظهار داشت: مردم فهیم استان بعد از شماره گیری سه رقم «162» به سامانه دریافت پیام صدا و سیمای مرکز قزوین متصل می شوند. مخاطبان همچنین می توانند از طریق سامانه 30000282 پیام های خود را برای شبکه قزوین ارسال کنند.
اکبری ادامه داد:ظرفیت جدیدی که در این برنامه برای دریافت پیام های مخاطبان ایجاد شده، بهره گیری از فضای مجازی می باشد که مخاطبان می توانند فیلم، عکس، صوت یا متن خود را از این طریق ارسال کنند، نشانی فضای مجازی Qazvin162@ برای این منظور در نظر گرفته شده است.
برنامه تلویزیونی «162» به تهیه کنندگی سید مهدی حسین زاده هر روز به مدت 15دقیقه از سیمای مرکز قزوین تولید و پخش خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها