خبرهای داغ:

گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی در ناحیه شیروان برگزار شد

گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی در نمازخانه ناحیه شیروان با حضور پایوران و سربازان وظیفه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۵۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی در نمازخانه ناحیه شیروان با حضور پایوران و سربازان وظیفه برگزار شد.

حجت الاسلام خبیری مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شیروان گفت: در دوران جمهوری اسلامی این فرصت برای افراد جامعه وجود دارد که درست حرکت کنند، درست زندگی کنند، مومنانه زندگی کنند، با عفت زندگی کنند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر پیشرفت همه‌جانبه را به معنای تمدن سازی نوین اسلامی بگیریم بالاخره یک مصداق عینی و خارجی برای پیشرفت با مفهوم اسلامی وجود دارد، که هدف ملت ایران و هدف انقلاب اسلامی، ایجاد یک تمدن نوین اسلامی است. آن چیزهائی که متن زندگی ما را تشکیل میدهد؛ که همان سبک زندگی است مثل مسئله‌ی خانواده، سبک ازدواج، نوع مسکن، الگوی مصرف، نوع خوراک، مسئله‌ی زبان، رفتار ما در محل کار، رفتار ما در دانشگاه، رفتار ما در مدرسه، رفتار ما در ورزش، رفتار ما با پدر و مادر، رفتار ما با همسر، رفتار ما با فرزند، نظافت و طهارت ما، رفتار ما با دوست، اینها آن بخشهای اصلی تمدن است، که متن زندگی انسان است.

خبیری افزود: اسلام طرفدار انسانی است که هم برخوردار باشد، هم قدرتمند باشد، و هم شاکر و بنده‌ی خدا باشد. انسان بودن، قدرتمند بودن و بنده‌ی خدا و عبد خدا بودن؛ این آن چیزی است که اسلام میخواهد؛ میخواهد انسان بسازد، الگوی انسان‌ سازی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار