استکبار در پی خلع سلاح جامعه اسلام است

امروز دشمن و استکبار جهانی می خواهد ما را خلع سلاح کند و توان موشکی کشورمان را که یک توان بازدارنده است از ما بگیرد ، البته مسئولین نظام باید در این زمینه بسیار هوشیار باشند و فریب حیله و نیرنگ دشمن را نخورند .
کد خبر: ۹۰۷۷۵۵۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جویباربا اشاره به جنایتهای آمریکا در طول تاریخ علیه ملت ایران اظهار داشت : مؤلفه های پنجگانه قدرت در جمهوری اسلامی ایران مردم ، ذات انقلاب اسلامی ، قدرت نظامی ، موقعیت استراتژیکی ایران درمنطقه ، نفوذ و تأثیر انقلاب اسلامی بر تحولات منطقه می باشد که امروز آمریکای جنایتکار به مؤلفه های قدرت قدرت جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده است .

حجه الاسلام والمسلمین محمود رمضانی تصریح کرد : در حال حاضر بزرگترین مؤلفه قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند که آمریکا تلاش می کند بین اقشار و توده مختلف مردم و مسئولین فاصله ایجاد کند که در واقع در طول این چهل سال عمر انقلاب اسلامی در این عرصه نا کام ماند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه ادامه داد : مؤلفه دیگر قدرت ذات انقلاب اسلامی ایران می باشد که استکبار ستیزو ضد ظلم و بی عدالتی بودن می باشد که ماهیت اصلی استکبار و آمریکای جنایتکار است و امروز می خواهند انقلاب اسلامی ایران را از مسیر اصلی منحرف کنند و به آرمانهای آن آسیب برسانند که با هوشیاری مقام معظم رهبری در این زمینه ناکام ماند .

وی با بیان اینکه مؤلفه سوم قدرت در نظام جمهوری اسلامی قدرت نظامی ایران است اضافه کرد : امروز دشمن و استکبار جهانی می خواهد ما را خلع سلاح کند و توان موشکی کشورمان را که یک توان بازدارنده است از ما بگیرد ، البته مسئولین نظام باید در این زمینه بسیار هوشیار باشند و فریب حیله و نیرنگ دشمن را نخورند .

رمضانی دارابی خاطر نشان کرد : قرار گرفتن کشورمان در منطقه استراتژیک خاورمیانه و سرشار از ذخائر نفت و گاز از مؤلفه چهارم می باشد که امروز دشمن حتی در زمینه نفت و گاز هم در حال جنگ با ما است که آمریکا اشاره می کند صادرات نفت و گاز ایران باید به صفر برسد تا بتواند این ملت عظیم را به زانو در آورد که این توطئه دشمن ذلیل هم در حال نقش بر آب شدن می باشد .

وی در پایان با اشاره به نفوذ و تأثیر ایران اسلامی بر تحولات منطقه به عنوان مؤلفه پنجم انقلاب اسلامی تأکید کرد :  خاموش کردن فتنه که در غرب آسیا دامن زده می شود و امروز آمریکای مستکبر با عمال خود همانند عربستان سعودی و اسرائیل جنایتکار و گروههای ضد دین امثال داعش و جبهه النصره را بر علیه مردم مسلمان سوریه و عراق تحریک و تجهیز همه جانبه کردند تا شاید بتوانند از نفوذ ایران اسلامی در این کشورها جلوگیری کنند که الحمدولله این توطئه آنها با مقاومت سرسختانه رزمندگان جبهه مقاومت ناکام ماند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار