خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه مراغه در آیین معارفه فرمانده پایگاه فرهنگیان این شهرستان گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از ماموریت های اصلی بسیج است.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۱۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: نهادینه کردن دستورالعمل امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه ها و نقش آفرینی پایگاه ها در این راستا و طرح مقابله با آسیب های دجالواره از مهم ترین ماموریت های بسیج است.

وی سعه صدر، حسن خلق و نرمخویی را از شرایط امر و ناهری دانست و اظهارداشت: امر به معروف کننده باید با اراده و برای خدا کار کند و به همه جوانب امر به معروف توجه کند.

ساعدی در بخش دیگر سخنان خود شرایط انقلاب اسلامی را حساس و پیچیده مطرح کرد و گفت: با توجه به حساسیت زمان ، بصیرت و پاسداری از انقلاب لازم و ضروری است.

جانشین فرمانده سپاه مراغه ادامه داد: اگر عده ای بخواهند افکار و عقاید مردم را و روحیه انقلابی را در مردم را تضعیف و کمرنگ کنند در مقابل آن ها باید مقاومت و ایستادگی کرد.

ساعدی تاکید کرد: نهضتی که برگرفته از مکتب عاشورا و قیام خونین کربلاو امام حسین (ع) باشد هرگز از مسیر اسلام منحرف نمی شود.

وی تنها را سعادت و نجات بشریت را پیروی از مکتب اهل بیت(ع) دانست و افزود: تمامی توطئه ها و نقشه های دشمنان دین و اسلام برای  مقابله با این فرهنگ حسینی است دشمن تلاش می کند ارزش ها و فرهنگ حسینی و عاشورای ما را از بین ببرد و فرهنگ غلط خودش را غالب کند.

در پایان این آیین  از تلاش های اصغر اکرمی آذر؛ فرمانده سابق پایگاه فرهنگیان قدردانی و عادل نصیر زاده به عنوان فرمانده جدید پایگاه فرهنگیان مراغه معرفی شد.

ارسال نظرات