مسئول سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت‌وگو با «بسیج»:

روحیه جهادی و انقلابی، ایران اسلامی را رو به جلو پیش می‌برد

مسئول سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه این روحیه جهادی و انقلابی است که کشور را رو به جلو به پیش برده و می‌برد، افزود: هرجا که با روحیه انقلابی جلورفتیم به نتیجه رسیده و موفق بودیم و هرجا که با روحیه غیر انقلابی و غربزدگی وانفعال و تکیه به اجانب پیش رفته‌ایم پس رفت داشتیم.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۰۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
 سرهنگ پاسدار رمضانعلی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: گذشت زمان به همگان ثابت کرد که سخن امام خمینی (ره) درباره آمریکا که آن را شیطان بزرگ نامیدند تا چه حد صحت و واقعیت داشت و بعد از گذشت سال‌ها در هر جای دنیا که کشتار و جنایتی انجام می‌شود آمریکا در آن نقش دارد؛ از پیدایش منافقین ملعون و حمایت آمریکا از آن‌ها گرفته تا پیدایش القاعده، داعش، طالبان و حمایت از کشتار مردم بی‌دفاع یمن به دست مزدوران سعودی و جنایات اسرائیل غاصب که همه این‌ها نشان دهنده خوی شیطانی و جنایت پیشه ایالات متحده آمریکا است.

مسئول سیاسی ناحیه تربت حیدریه افزود: ایران اسلامی توانسته هیمنه آمریکا را در دنیا بشکند و آن‌ها را ذلیل و رسوا کند و ما می‌بینیم که فرزندان انقلاب چه در صحنه علمی و چه در صحنه نظامی آن‌ها را مبهوت کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه این روحیه و تفکر جهادی و انقلابی است که کشور را رو به جلو به پیش برده و می‌برد، گفت: هرجا که با روحیه انقلابی پیش رفته‌ایم موفقیت کسب کرده‌ایم و هرجا که با روحیه غیر انقلابی و غربگرایی و تکیه به اجانب پیش رفته‌ایم پس رفت داشته و در جا زده‌ایم.

مرادی افزود: چطور کشوری که موشک می‌سازد و جنگنده تولید می‌کند در زمینه‌ی ساخت خودرو و مسائل جزئی وپیش پا افتاده عاجز می‌ماند، این نشان وجود دو تفکر جدا از هم حاکم بر جامعه است، یکی تفکر انقلابی و دیگری تفکر غربگرا است.

وی در پایان تنها راه نجات از بن بست‌های معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را محور قرار دان بیانات رهبر‌ی حکیم انقلاب، تکیه بر اقتصاد مقاومتی وتقویت روحیه جهادی و انقلابی مردم خصوصا جوانان انقلابی مومن دانسته که راهشگا خواهد بود و نه وابستگی به دشمنان زبون و اجانب که تمام توان خود را برای نابودی نظام مقدس ما به کار گرفته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها