خبرهای داغ:
امام جمعه بهار گفت: حوزه‌های علمیه خواهران تاثیرگذاری بسیاری در اجتماع دارند و باید با تناسب نیازهای روز جامعه حرکت کنند و پاسخگوی سوالات مردم باشند.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۹۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

حوزه‌های علمیه خواهران به تناسب نیازهای روز جامعه حرکت کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری(س) خواهران شهرستان بهار اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه‌ عصر حاضر، باید مبلغان ویژه‌ای برای این عصر تربیت شوند، اگر انسان شرایط زمان را خوب درک کند می‌تواند برنامه‌ریزی مناسبی را برای تبلیغ داشته باشد.

وی نشر آموزه‌های دینی را در دنیای امروز بسیار مهم دانست و گفت: در دنیای امروز که اعتقادات مردم با توطئه‌های دشمنان مورد هدف قرار گرفته، حضور پررنگ روحانیون در این عرصه بسیار تاثیرگذار است.

امام جمعه بهار ابراز داشت: حوزه‌های علمیه خواهران تاثیرگذاری بسیاری در اجتماع دارند و باید با تناسب نیازهای روز جامعه حرکت کنند و پاسخگوی سوالات مردم باشند.

وی به حدیثی از امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: تا سه خصلت در مومن نباشد ایمان آن کامل نمی‌شود؛ خصلتی از پروردگارش که نهفتن راز است، خصلتی از پیامبر(ص) که ملایمت با مردم است و خصلتی از ولی خدا که شکیبایی در تنگناها و سختی است.

حاتم‌نیا با تاکید بر ورود نخبگان و متفکران به حوزه‌های علمیه بیان داشت: باید به حوزه‌های علمیه توجه بیشتری شود چراکه امروز دشمن جنگ نرم و جنگ فرهنگی را در دست گرفته است و باید طلاب به علم روز مجهز شوند و با بصیرت‌افزایی در جامعه از انحرافات جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات