نشست مشترک هیئت اندیشه ورز شورای عالی و مسئولین دفاتر و کانونهای بسیج جامعه پزشکی استان لرستان، درمحل اورژنس 115 لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۸۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ امروز ششمین نشست مشترک هیئت اندیشه ورز شورای عالی و مسئولین کانونها و دفاتر بسیج جامعه پزشکی استان لرستان، با حضور مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، اعضای شورا عالی و مسئولین کانونها و دفاتر در سالن جلسات اورژانس 115 برگزار شد.

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با تشکر از زحمات اعضای شورا و مسئولین کانون ها و دفاتر، گزارشی ازعملکرد فعالیتهای انجام شده سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در سال جاری بیان داشت.

وی با اشاره به اهداف این نشست تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم که باید به آن توجه نموده و پیرامون آن باید تحقیق یابد خدمات رسانی به مناطق محروم شهری و روستایی درمناطق شناسایی شده در قالب طرح شهید دکتررهنمون در شهرستانهای استان است.

ملک آرا، محوریت برگزاری این نشست را برنامه های طرح شهید دکتررهنمون و برنامه های هفته بسیج بیان کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به مصوبات جلسه عنوان کرد:1- اعزام تیم های بهداشتی درمانی در قالب طرح شهید دکتررهنمون به مناطق هدف2- برپایی ایستگاه سلامت مصلاها و مساجد در سراسر استان3- دیدار با خانوادهای شهدا 4- برپایی بیمارستان ثابت یکروزه در الیگودرز و کوهدشت 5- استفاده از اینترن ها در اعزام تیم ها جهت به وجود اومدن روحیه جهادی در پزشکان آینده 6- استفاده از روان پرستار در طرح شهید دکتررهنمون 7- بوجود اومدن پل ارتباطی بین برنامه های تحول سلامت و طرح شهید دکتر رهنمون8- تعامل با دیگر نهادها و سازمانها در جهت خدمات رسانی بهتر به مناطق محروم می باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات