مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کشور
مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کشور گفت: در عرصه نبرد فرهنگی و تهاجم فرهنگی راهگشاتر و تعیین کننده‌تر از ادبیات پایداری و خاطرات ایثارگران انقلاب نمی‌توانیم پیدا کنیم، زیرا ادبیات پایداری سلاح کارآمد و تأثیرگذاری است که می‌تواند به سرافرازی فردای کشور کمک کند.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۶۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ،محمد قاسمی‌پور  امروز در مراسم رونمایی از جلد دوم کتاب بلدچی اظهار داشت: کتاب بلدچی آغاز یک دوره نوین و جدید در عرصه پایداری و مقاومت در لرستان است و ما به موفقیت در این راه امیدوار هستیم.

وی تأکید کرد: در عرصه نبرد فرهنگی و تهاجم فرهنگی راهگشاتر و تعیین کننده‌تر از ادبیات پایداری و خاطرات ایثارگران انقلاب نمی‌توانیم پیدا کنیم زیرا ادبیات پایداری سلاح کارآمد و تأثیرگذاری است که می‌تواند به سرافرازی فردای کشور کمک کند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در هفته دفاع مقدس سال جاری در دیدار با رزمندگان مبنی بر اهمیت عرصه پایداری، اظهار کرد: ایشان تأکید کردند «تاکنون هر تلاشی کردید ارزشمند است اما از امروز تلاش باید صد برابر باشد» و این نشان دهنده اهمیت تلاش در عرصه پایداری است.

مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کشور بیان کرد: اگر سرباز خوب و ولایی هستیم باید در این زمینه همت صد برابری داشته باشیم، مسئولان در برنامه‌ریزی‌های خود گنج و گنجینه دفاع مقدس را فراموش نکنند.

قاسمی‌پور افزود: زندگی بر اساس خاطره‌هایی است که ثبت می‌کنیم و تعریف می‌شود این استان اگر پایمردی داشته اگر حضور و اگر رکوردی در مقاومت مقابل بمباران داشته است باید ثبت و ضبط شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تقاضا کرد خاطرات خود را در اختیار محققان برای ثبت و ضبط قرار دهند و خطاب به آن‌ها بیان کرد: خاطرات شما برای تربیت نسل آینده است بنابراین نگذارید تبدیل به افسانه شود و غربی‌ها آن‌ها را تعریف و روایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات