مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

نگاه سطحی به هنر جامعه را از مواهب فرهنگی محروم می کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در آیین پایانی سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج در آذربایجان شرقی، نگاه سایقه ای و سطحی به هنر جامعه را موجب محروم ماندن جامعه از مواهب فرهنگی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۴۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور افزود: این نوع نگاه ضمن اینکه محرومیت فرهنگی ایجاد می کند جریان بهره وری را سد می کند و این آسیب است.

وی تاکید کرد: باید بهره برداری از هنر به دور از نگاه سلیقه ای، با نگاه تخصصی باشد تا توسعه فرهنگ با نگاه متوازن و همه جانبه باشد.

محمدپور با اشاره به اهمیت هنر نمایش، تولید محتوای نمایشی را نیاز حیاتی جامعه در این حوزه دانست و اظهارداشت: باید محتوای نمایش امروز نشان گر ارزش ها و تاریخ ارزشمندمان باشد.

وی حرکت تئاتر بسیج را حرکتی برای شتاب بیشتر این هنر در جامعه خواند و ابراز امیدواری کرد این مسیر با گام های بلندی که دارد شاهد موفقیت بیش از پیش باشد.

محمدپور همچنین از رشد فزاینده اجرای تئاتر در هفت ماه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: سال 96 برای یکصد و یک نمایش مجوز اجرا داده شده بود که امسال در هفت ماه گذشته این رقم به 91 مجوز رسیده است.

نگاه سطحی به هنر جامعه را از مواهب فرهنگی محروم می کند

سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی در دو بخش تجربه و حرفه ای برگزار و پیش از ظهر امروز از برگزیدگان هر بخش آن با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها