خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان بر ضرورت ترویج و زنده نگهداشتن اهداف و آرمان‌های شهدا تاکید کرد و گفت: اگر شهدا را از دست داده‌ایم باید ایثار و فداکاری و یاد و خاطره آنها را زنده نگه داشت و راه آنها را ادامه داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۲۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

ضرورت ترویج و زنده نگهداشتن اهداف و آرمان‌های شهدابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بعد از ظهر امروز سردار غلامحسین غیپ پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سفر خود به استان همدان با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه انصارالحسین(ع)  با آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان همدان دیدار و گفتگو کردند.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در این دیدار با اشاره به حضور و فعالیت موثر آیت الله محمدی در برنامه‌های سپاه و بسیج با بیان اینکه سالانه 400 یادواره شهید در استان برگزار می‌شود، گفت: چنانچه از آیت الله محمدی در راستای حضور در مراسمات  سپاه و بسیج و یادواره شهدا دعوت به عمل آید بدون استثناء حضور می‌یابند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در این دیدار ضمن  ابراز خرسندی از حضور سردار غیپ‌پرور در استان به مسئولیت سنگین نمایندگان ولی فقیه  اشاره و تصریح  کرد: به فرموده امام علی (ع) ما در نظام دینی در برابر وجب به وجب خاک خداوند مسئول هستیم به طوری که  حوزه مسئولیت انقلاب محدود بوده اما حوزه مسئولیت دینی بسیار گسترده است.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا با بیان اینکه اگر کار برای خداوند باشد بسیار اثربخش و تاثیرگذار است، افزود: خداوند به ما توفیق داده که برای شهدا سخنرانی کرده و اهداف و آرمان‌های انقلاب و شهدا را در جامعه ترویج و تبلیغ کنیم.

وی به حضور مستمر خود در برنامه‌های نیروهای مسلح اشاره و عنوان کرد: این وظیفه ما است؛ ضمن اینکه در این راه روح بلند و ملکوتی شهدا یاریگر ما بوده و این را به خوبی لمس می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه منتی به انقلاب و رهبری نداریم، بر ضرورت ترویج و زنده نگهداشتن اهداف و آرمان‌های شهدا تاکید و بیان کرد: اگر شهدا را از دست داده‌ایم باید ایثار و فداکاری و یاد و خاطره آنها را زنده نگه داشت و راه آنها را ادامه داد چراکه اگر شهدا فراموش شود در این صورت خداوند و انقلاب نیز به فراموشی سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات