کد خبر: ۹۰۷۷۴۰۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
یکی از اعضای حلقه شهید حججی که یکی از حلقه‌های فعال صالحین ناحیه روح الله یزد می‌باشد؛ علیرغم اینکه سن کمی دارند اقدام به تألیف کتاب نموده که به خاطر اهمیت موضوع روابط عمومی ناحیه روح الله یزد اقدام به گفتگویی با این برادر بسیجی که یاسین زردابی نام دارد، نموده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی و با توجه به اینکه در آستانه هفته کتابخوانی هستیم، تصمیم گرفتیم گفتگویی داشته باشیم با برادر بسیجی یاسین زردابی از اعضای حلقه صالحین شهید حججی که علیرغم اینکه سن کمی دارند و در مقطع کلاس هفتم مشغول به تخصیل هستند موفق به نوشتن کتاب رمانی با نام «نجات دنیا در یک هفته» شده اند.
ضمن عرض خیر مقدم، لطفاً ابتدا بگو چطور فهمیدی که ذوق نویسندگی داری؟
به علت انشا‌های زیبایی که می‌نوشتم معلمان و مادر من متوجه طبع نوسیندگی من شدند و مرا راهنمایی نمودند تا در کلاس‌های نویسندگی شرکت کنم و ظرف مدت چهار ماه موفق شدم تا کتاب رمانی با نام «نجات دنیا در یک هفته» بنویسم.
درباره کتابی که نوشته‌ای توضیحاتی بده و بگو موضوع کتاب در مورد چیست؟
موضوع این کتاب رمان، تخیلی است و در مورد این است که محل زندگی موجودات فضایی در حال نابودی است و این موجودات به زمین می‌آیند و از آدم‌ها درخواست کمک می‌کنند و با کمک زمینی‌ها اجازه نمی‌دهند تا سیاره محل زندگیشان نابود شود.
آیا خودت کتاب هم می‌خوانی و روزی چقدر وقتت را صرف مطالعه کتاب می‌کنی؟
هر روز رمان می‌خوانم و بطور متوسط روزی یک ساعت رمان می‌خوانم.
دوست داری در آینده چه شغلی داشته باشی؟
علاقه دارم وقتی بزرگ شوم نویسنده بشوم و بیشتر علاقه دارم داستان و فیلمنامه بنویسم.
درباره شغل پدر و مادرت توضیح بده و چه کسی در این کار مشوّقت بود؟
پدر من شغلشان آزاد است و مادر من خانه دار هستند، ولی تحصیلات مادرم کارشناسی است. بیشتر مادرم مشوّق من بودند. از چهار سالگی مادرم برای من کتاب داستان می‌خواند و مادرم هم به کتاب علاقه دارند و کتاب می‌خوانند.
چه توصیه‌ای برای همسالانت داری؟
توصیه من به همسالان من این است که قسمتی از وقتشان را صرف مطالعه کتاب نمایند و رمان بخوانند، کتاب‌های رمان خیلی می‌تواند سرگرم کننده‌تر از خیلی چیز‌هایی که متأسفانه امروزه در بین جوانان و نوجوانان رایج است، باشد.
با تشکر و آرزوی توفیق روز افزون برای شما
ارسال نظرات