خبرهای داغ:
سازمان بسیج جامعه زنان کشور در آستانه سومین سال مقاومت مردم یمن، علیه متجاوزان آل سعود، با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از مقاومت مردم مظلوم یمن از تمام مجامع بین المللی خواست تا به پایان دادن این جنگ نابرابر اقدام کنند.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۶۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان کشور در سومین سال مقاومت مردم یمن در مقابل ائتلاف عربی به رهبری عربستان، بیانیه منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدامات وحشیانه ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی و همراهی آشکار آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی در جنگ نابرابر با مردم مظلوم یمن، کار را به جایی رسانده است که روزانه صدها غیرنظامی به ویژه کودکان در بمباران ها کشته و یا زخمی می شوند.

بر همه آشکار است که چهره کریه آل سعود با خادم حرمین خواندن خود و خدمات بسیار کم و ناچیز به زائران خانه خدا، تطهیر نمی شود و دیگر جهان به این باور رسیده است که این اقدامات در واقع انتقام غیرانسانی آل سعود از یمنی ها است تا دست از مقاومت بردارند و بار دیگر تسلط و نفوذ این خاندان سلطه‌گر را بپذیرند.

این جنگ که به زعم آل سعود طی چند هفته، با اشغال یمن به پایان می رسید با مقاومت و ایستادگی کم نظیر مردم مسلمان و با اراده یمن، به سومین سال خود رسیده است و این پایداری حیرت همگان را برانگیخته است زیرا هنوز دنیا عزم مسلمانان که به قدرت خداوند اعتماد دارند و بر اساس آن دست از حق خواهی بر نمی دارند، را نشناخته است!

اما این جنگ نابرابر لطمه های بزرگی را به جای گذاشته است، تا کنون بیش از  1248 کودک یمنی به شهادت رسیده اند و تقریبا همین تعداد هم مجروح شده اند، قحطی و شیوع بیماری‌های متعدد در میان مردم مظلوم و بی پناه یمنی نیز، تنها گوشه ای از ظلم آشکار آل سعود است در برابر حق‌خواهی مردم مسلمان یمن است.

بر این اساس، سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن محکوم کردن اقدامات آل سعود و متحدانش، حمایت خود را از حق خواهی مردم یمن اعلام می دارد و از تمام مجامع بین المللی می خواهد که به هر طریق ممکن مانع اعمال غیرانسانی حکام آل سعود که بدون شک، در پی نسل کشی و هولوکاستی جدید در یمن هستند، بشوند و از ادامه این کشتار جلوگیری کنند.

ارسال نظرات