خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار ابراز کرد: برای جلوگیری از رکود پروژه و تسریع بیشتر آن نیاز است عملیات ساماندهی و توسعه برخی از قسمت ها که اکنون قابلیت اجرایی دارد، آغاز شود تا از اتلاف وقت جلوگیری به عمل آید.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۵۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قروین علی فرخزاد در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) گفت: عملیات مناسب سازی طرح توسعه امامزاده حسین (ع) قزوین با توجه به آغاز فصل سرما و بارش های زمستانی و به منظور رفاه حال ساکنان حاشیه طرح در اسرع وقت آغاز شود.
فرخ زاد افزود: برای جلوگیری از رکود پروژه و تسریع بیشتر آن نیاز است عملیات ساماندهی و توسعه برخی از قسمت ها که اکنون قابلیت اجرایی دارد، آغاز شود تا از اتلاف وقت جلوگیری به عمل آید.
وی تاکید کرد: مهندسی ارزش و بازنگری در تمام ابعاد طرح توسعه امامزاده حسین قابل اعمال است و با توجه به اینکه این منطقه جزو محلات هدف بازآفرینی تعریف شده است، مقرر شده تمام کاربری های مورد نیاز محله در آن طرح جانمایی شود.
فرخ زاد در خصوص تملکات طرح خاطرنشان کرد: در حال حاضر 151 پلاک مسکونی با حدود 210 میلیارد ریال اعتبار مورد تملک قرار گرفته است همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از سهم 100 میلیارد ریالی خود برای توسعه این طرح تاکنون 42 میلیارد ریال، اداره کل راه و شهرسازی از 300 میلیارد ریال خود 116 میلیارد ریال و شهرداری قزوین نیز از محل سهم 150 میلیارد ریالی خود حدود 44 میلیارد ریال پرداخت کرده اند.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها