یادواره شهدای دانشجو با محوریت شهید «دکتر امین نوری» درگرمی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۴۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

یادواره شهدای دانشجو در گرمی برگزارشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با محوریت شهید «دکتر امین نوری»، یادواره شهدای دانشجوی گرمی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور گرمی برگزار شد.

حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با بیان اینکه یکی از شاخصه های نظام اسلامی استقلال طلبیست و این استقلالیت را شهدا به ما هدیه داده اند گفت: دلیل روشن دشمنی امریکا با ایران بخاطر استقلال و ایستادگی نظامی است که در منطقه حساس خاورمیانه پرچم اسلام را در دست گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با بیان اینکه نفس وجود جمهوری اسلامی و حکومت دینی، دشمنان دین را به جنگ و هجوم می‌کشاند افزود: به استناد آیات مکرر قرآن، جبهه حق در تمام طول تاریخ همواره در معرض تهاجم جبهه باطل بوده است .

پرویز پرزور مسئول بسیج دانشجویی استان نیز با بیان اینکه استان اردبیل مفتخر به داشتن 55 شهید دانشجو است افزود: از این تعداد 6 شهید والامقام سهم شهرستان انقلابی گرمی است.

جانباز شهید دکتر امین نوری معاون اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور ایران متولد سال 1345 روستای اوجاق شهرستان گرمی بود که در پی 4 سال حضور در دفاع مقدس و 70 درصد جانبازی، به علت شدت عارضه شیمیایی، در سال 1387 به جمع شهدا پیوست.

شعرخوانی ، پخش کلیپ، مداحی، تجلیل از خانواده های شهدای دانشجو و برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس از دیگر بخشهای این مراسم بود.

ارسال نظرات