فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج گفت: همه ملت ایران در کنار هم و متحد با هم روی توان و ظرفیت های داخلی خود ایستادگی و مقاومت کنیم، آمریکا و متحدانش نمی توانند به کشور آسیبی بزنند.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۰۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسگری صبح امروز در مجمع بسیجیان شهرستان سنندج که در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سنندج برگزار شد، گفت: در طول ۴۰ سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی دشمنان همواره به فکر دسیسه کردن برای تضعیف نظام اسلامی بودند.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که لازم است در باور و اعتقاد مردم انقلابی ایران اسلامی و به خصوص بسیجیان باشد، دشمنی استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سنندج عنوان کرد: دشمنان در ابتدا به فکر این بودند که وحدت مردم را خدشه دار کنند و بعد از آن هشت سال جنگ را به این مردم تحمیل کردند، اما نصرت الهی همیشه شامل حال مردم می‌شد و مردم از این مشکلات سربلند بیرون آمدند.

وی گفت: مقاومت مردم ایران باعث تکیه بر توان نظامی بومی در کشور شد و امروزه ایران به یکی از قدرت‌های برتر نظامی در جهان تلقی می‌شود.


وی در ادامه بیان کرد: دشمن بر این گمان است که می‌تواند با فشار تحریم، فشار معیشتی و اقتصادی، مردم را از پای در آورد و با جنگ روانی و فضای مجازی، نهایت استفاده را کرده تا آشوب ایجاد کند، ناامیدی را در میان مردم باب کرده و موجب ایجاد مشکلات شود، اما ملت ایران به مانند گذشته ثابت خواهند کرد که اجازه هیچگونه دست درازی را به دشمنان این مرزو بوم نخواهند داد.



فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج عنوان کرد: این بار دشمن تمام تلاش خود و آخرین فشار‌های خود را برای مردم آورده و اگر مردم در مقابل این فشار‌ها بایستند در آخرین جنگ دشمنان نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.


وی افزود: مسئولین نیز باید با تلاش جهادی مردم را حمایت و به آن‌ها خدمت کنند، زیرا طبق گفته‌های مقام معظم رهبری خدمت به مردم بهترین جنگ با آمریکاست.

سرهنگ عسکری در پایان با اشاره به اینکه رمز پیروزی ما وحدت و در کنار هم بودنمان است افزود:جوانان ما شهادت را استقبال می‌کردند؛ همان طور که در صدر اسلام سرباز‌های اسلام، شهادت را استقبال می‌کردند. سربازان ما از شهادت باک ندارند و برای رسیدن به این سعادت از هم پیشی می‌گیرند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات