خبرهای داغ:
یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان مرزی قصرشیرین با حضور نماینده مجلس و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان و مسئولین ادارت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۲۹۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین :حجت الاسلام شامحمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قصرشیرین در این یادواره شهدا که در محل مسجد امام حسین در جمع دانش آموزان برگزار شد با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا آشنایی با طرز فکر شهدا است وی اظهار داشت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت که همان طرز فکر شهدا است در جامعه نهادینه شود جامعه را به سعادت و کمال می رساند.

وی افزود: شهدا مسئولیت پذیر بودن و نسبت به اسلام و دین اسلام ادای دین داشتند و خالصانه در راه آرمان های انقلاب جان خود را تقدیم این نظام کردند و همواره کار آنها برای رضای خدا بود و هیچ وقت از خدمت به مردم خسته نمی شدند.

حجت الاسلام شامحمدی تصریح کرد: اگر امروز ما موفق هستیم و قدرتمند و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم همه اینها مدیون خون شهدا هستیم.

وی تاکید کرد: شهدای ما همیشه خطوط قرمز انقلاب و اسلام را رعایت می کردند و هیچ وقت از پاسداری این انقلاب کوتاهی نمی آمدند.

وی تصریح کرد: همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد های انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار دهیم و مراقب توطئه و مکر دشمنان باشیم چون دشمنان به دنبال اختلاف در بین آحاد ملت ایران است.

 

 

ارسال نظرات