دکتر محمدرضا ابن الدین گفت: دانشگاه پیام نور در بحث آموزش، تربیت و مستشاری به مراتب بالاتر از دیگر دانشگاه ها است و به همین دلیل انتظار می رود اساتید بسیجی این دانشگاه برای رویارویی با معضلات جدی کشور و کمک به حلّ آنها نیز پیشگام باشند.
کد خبر: ۹۰۷۷۲۶۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

تاسیس اندیشکده‌ های راهبردی راهکار لازم برای حل چالش های کشور

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور در جلسه شورای راهبردی بسیج اساتید استان تهران، درسازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: رویکرد جدید بسیج اساتید با ماهیتی متفاوت نسبت به گذشته، متمرکز بر حل مسائل و معضلات کشور و دفاع ازکیان نظام جمهوری اسلامی است.

وی از جمله راهکارهای لازم برای دستیابی به این اهداف را تاسیس اندیشکده های راهبردی وبازگشت به مساجد دانست و اظهار داشت: تشکیل هیات های اندیشه ورز و مسئله یاب می تواند در این زمینه بسیار راهگشا باشد ضمن اینکه در این حوزه هیچ گونه نگاه جناحی وجود ندارد و هر کسی با هر گرایشی که دغدغه مردم، انقلاب وجمهوری اسلامی را دارد، بسیجی است و با آغوش باز از راهبردهای آنها استقبال خواهیم کرد.

وی با عنوان اینکه مطالبه گری سازمان بسیج اساتید کشور در زمینه حل مشکلات جامعه علمی است، تاکید کرد: برای حل چالش های کشور اعتبار پژوهشی به اعضای علمی تعلق می گیرد.

دکتر ابن الدین با تاکید بر لزوم نوآوری از سوی بسیج اساتید در دانشگاه ها اظهار داشت: برنامه های بسیج اساتید درخصوص راهیان نور باید همراه با نوآوری های جدید باشد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نیز  بر ضرورت نگاه حل المسائلی و ارائه راه حل های علمی در حل معضلات کشور و منطقه تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت علمی همه اساتید، مبنای فعالیت های بسیج اساتید دانشگاه پیام نور  قرار گرفته است.

دکتر پارسا به تشریح برنامه های بسیج اساتید پرداخت و آمادگی کامل اساتید بسیجی را برای حلّ مسائل موجود و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد.

ارسال نظرات