عضو شورای فرهنگی استان البرز گفت : بی شک تصویب لایحه CTF علاوه بر اینکه هیچ مشکلی را از کشور رفع نخواهد کرد بلکه مشکلی نیز به مشکلات کشور اضافه می کند.
کد خبر: ۹۰۷۷۲۱۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، امیدیان جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا و عضو شورای فرهنگی استان البرز در همایش سیاسی  لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع ) برگزار شد، گفت :  دشمن اصرار دارد که جمهوری اسلامی ایران معاهدات FATF را تصویب کند چون از جمهوری اسلامی ایران هراس دارد.

دشمن می خواهد با تصویب FATF انقلاب را نشانه برود

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و استقامت ایستاده است تصریح کرد :ملت ایران با استقامت و با اقتدار از منافع ملی خودش دفاع خواهد گرفت و برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران از کسی اجازه نمی گیرد.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود :یکی از خطرات CFT آن است که دشمن هر کاری که میخواهد انجام می دهد و تمام قانون هایی که وضع و تصویب میکنیم باید در اختیار آنها گذاشته شود.

امیدیان گفت: بی شک تصویب این لایحه علاوه بر اینکه هیچ مشکلی را از کشور رفع نخواهد کرد بلکه مشکلی نیز به مشکلات کشور اضافه می کند.

وی اظهار داشت : دشمن می خواهد با تصویب  CFT تمام اورگانهای نظامی و امنیتی ما را تروریسم بداند ولی ملت ما همیشه در همه ی صحنه ها سیلی محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی ایران زده است.

عضو شورای فرهنگی استان البرز با بیان اینکه یک تبانی هماهنگ در داخل و بیرون از کشور برای تصویب  FATF شکل‌گرفته است، اظهار داشت: ما اگر این قانون را بپذیریم یک اتاق شیشه‌ای برای فعالیت‌های اقتصادی خود ایجاد می‌کنیم .

 

خبرنگار بسیجی : شمایلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها